2013/06/26

TOALETKA

Dłuższy czas zastanawiałam się, czy nie przerobić swojego stolika w coś ładniejszego, a mianowicie, w toaletkę, mam nadzieje że transformacja się udała. Kilku rzeczy jeszcze brakuje, między innymi lustra (które jest chyba najważniejsze, ale ćsiii) i pracuje nad tym. Mam na oku jedno na allegro i będę szczęśliwa, jak uda mi się wygrać licytacje. Stolik stał w pokoju ze względu na mojego żółwia, a raczej jego akwarium, bo tam idealnie się wpasowywało, ale nastąpiła przeprowadzka :)

Etapy przemiany:


Akcja "papier ścierny" - było ciężko...


Użyłam białej emalii akrylowej Śnieżka, położyłam jej 4 warstwy dla pełnego pokrycia.



Efekt (nie do końca) końcowy:


 Koszyki też machnęłam farbą, moim zdaniem tak wyglądają ładniej.




+ Mały nadzorujący psotnik :)


Jak wam się podoba?

Jak dojdzie lustro będzie o wiele lepiej, ale na to trzeba niestety poczekać, mimo wszystko ja jestem zadowolona ze zmiany :)




Ps. Znacie jakieś fajne gry na xbox'a?

7 komentarzy :

  1. Przepiękna toaletka!!!!:)):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :) Mogłabyś dodać aktualizację jak się sprawdza bo sama planuję przerobić starą komodę na toaletkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń