2013/06/08

ZAKUPY: BIODERMA

 
  • Sebium Gel Moussant, antybakteryjny żel do mycia twarzy 100 ml
  • Photoderm Apres-soleil, emulsja po opalaniu 100 ml
  • Sensibio H2O, płyn micelarny 500 ml
  • Sensibio AR, BB Cream 40 ml z SPF 30

Nie są to jednorazowe zakupy, ale jakoś tak wyszło, że wszystkie produkty są z Biodermy :)
Dziś w jednej z aptek odbywają się dermokonsultacje z przedstawicielką Biodermy, więc poszłam, ale kupic miałam tylko nowy filtr do twarzy z Ziaji, no cóż nie wyszło mi to... :) Pani, z którą rozmawiałam namówiła mnie na krem BB z SPF 30, ale do Ziaji jeszcze na pewno wrócę, na razie poczekam na jakieś recenzje.
Przygarnęłam też ukochany płyn micelarny, bo był w okazyjnej cenie, 2 x 500 ml za 75 zł więc kupiłam na spółę ze znajomą. Krem po opalaniu nabyłam jakiś czas temu z myślą o wyjeździe do Włoch, a żel do mycia wzięłam żeby otrzymać zniżkę na filtr (haha) i chętnie wypróbuje, poza tym nieduże opakowanie będzie w sam raz na wyjazd. Zostałam uraczona także trzema sporymi próbkami.







Używałyście tych produktów ?
Jakie jest wasze zdanie na ich temat?

Miłego weekendu! ^^


4 komentarze :

  1. Ja jestem fanką płynu micelarnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten BB krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń