2013/06/09

ZUŻYCIA OSTATNICH MIESIĘCY


Trochę zwlekałam z tym postem, ale stwierdziłam, że teraz albo nigdy, bo wkurzają mnie te zalegające puste opakowania :)


  •  Nivea łagodzące chusteczki oczyszczające - nie kupię ponownie, podrażniają moja cerę.
  • Avene woda termalna - przed zakupem wody z Uriage ta była moją ulubioną, wolę Uriagę, za to że nie trzeba jej ścierać i za atomizer, który daje ultradelikatną mgiełkę.
  • Bioderma płyn micelarny - ulubiona i niezawodna.


  • Bourjois healthy mix podkład nr 51 - z początku go nie lubiłam, potem się do niego przekonałam, nie jest to ideał, ale daje radę.
  • Garnier BB cream - mimo to, że na początku zapowiadał się całkiem nieźle, to nie lubię i nie polecam.
  •  Kiko szminka z kolekcji limitowanej, tęsknić nie będę.


  •  Biochemia Urody serum migdałowe - bardzo przydatne przy walce z zaskórnikami, łagodnie i skutecznie złuszcza.
  • E-naturalne olej arganowy - świetny
  • Acne-derm - przyspiesza gojenie niedoskonałości, ale na dłuższą metę nie pomógł.


  • Fa sport antyperspirant w kulce - fajny zapach, nie podrażniał, dawał radę.
  • Playboy perfumy - w końcu je wykończyłam, zapach niezbyt oryginalny i zdecydowanie nie dla mnie.


  • Próbki

3 komentarze :

  1. Używasz może jedwabiu do włosów? Możesz jakiś polecic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywalam jakis czas temu biosilk, ale przy codziennym stosowaniu wysuszyl moje koncowki, fajnie dziala i wygladza chodz polecalabym tylko na jakies wieksze wyjscia. Slyszalam ze fajnie sprawdza sie serum do koncowek z l'biotica albo z joanny. Ja bardzo lubie nakladac olej kokosowy na jeszcze mokre wlosy po umyciu.

      Usuń
  2. biosilk też już wiem po sobie że jest lipny za dużo alkoholu i silikonów w składzie :) ok dzięki

    OdpowiedzUsuń