2013/07/19

MINI ZAKUPY

Dzięki uprzejmości mojej koleżanki Oli mogę cieszyć się kilkoma rzeczami z Ikei. Ten sklep jest świetny i niestety nie ma go w pobliżu mojego miasta.
Przedwczoraj robiłam próbny makijaż ślubny (oczywiście nie sobie ;p) i po konsultacji z przyszla panną młodą dokupiłam cień z Inglota nr 327 i chciałam też kupić kępki i połówki rzęs z Ardell, ale był tylko model całych rzęs demi wiespies, które wzięłam, bo pomyślałam, że może ja założę sobie je na wesele, a kępki i połówki właśnie zamówiłam z Allegro :)




Mam tez pytanie do Pań posiadających sucha cerę - szukam dobrego lekkiego podkładu, żeby nie podkreślał suchości skóry, poleciłybyście mi coś?




2 komentarze :

  1. piękności masz z tej Ikei! *.* ja też mam do sklepu daleko.. najbliższa, i chyba jedyna w IRL, jest w Dublinie, czyli 200 km ode mnie :/ chlip musze jednak męża któregoś dnia wyciągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na prezentację jak wszystko ustawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń