2013/07/08

MOJA NOWA PIELĘGNACJA CERY


Dokładnie 39 dni temu byłam z wizytą u dermatologa z powodu trądziku. To już moja trzecia styczność z lekarzem "skórnym". Dwie poprzednie raczej zakończone porażką. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Bardzo miła pani doktor przepisała mi dwie maści, Epiduo na noc i Normaclin na dzień oraz płyn robiony do stosowania dwa razy dziennie przed nałożeniem maści. Przy tak intensywnej kuracji moja skóra jest bardzo wysuszona i podrażniona, na ratunek przychodza mi: woda termalna Uriage i Cetaphil md, od czasu do czasu na noc nakladam masło shea, masło kokosowe i wszelakie olejki zakupione na stronie e-naturalne. Do oczyszczania cery stosuje delikatne produkty, takie jak kremowy żel myjący do twarzy i ciała z Ziaji, z serii ulga oraz płyn micelarny sensibio H2O z Biodermy. Nieodłącznym elementem mojej pielęgnacji jest stosowanie filtrów przeciwsłonecznych, aktualnie używam kremu z Avene spf50 i kremi BB sensibio AR z spf30 z Biodermy . Raz lub dwa razy w tygodniu w ruch idzie maska oczyszczajaca z Ziaji, którą uwielbiam;-) Gdy moje powieki są podrażnione lubie nałożyć na nie żel z Flosleku ze świetlikiem lekarskim i herbatą, daje ulgę, zwłaszcza schłodzony w lodówce. Staram się używać jak najmniej kosmetyków zmniejszyć ich liczbę do minimum. Pracuję nad tym by pić więcej wody, unikać słodyczy i wszystkiego, co niezdrowe.


 Miałyście może do czynienia z maściami, których używam? Jeśli tak to czekam na Wasze opinie :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz