2013/07/22

MY TOP 5 MAKEUP BRUSHES



Dziś chciałam Wam przedstawić moją mocna piątkę wśród moich pędzli. Są to podstawowe pędzle, którymi jesteśmy w stanie stworzyć cały makijaż.


 1. Pędzel do podkładu Hakuro h50s - uwielbiam go za jego wielkość, jest mały w porównaniu z innymi pędzlami tego typu, dzięki temu łatwiej rozprowadzamy produkty w trudno dostępne miejsca (np. skrzydełka nosa, okolice oczu). Możemy nakładać nim wszelkie specyfiki o płynnej bądź kremowej konsystencji, nadaje się także do rozprowadzania kosmetyków mineralnych. Wykonany jest z włosia syntetycznego, co powoduje, że pędzle szybciej schnie, "nie zjada" za dużo kosmetyku i nie powoduje uczuleń. Mam go już jakiś czas, a włosie nie zmieniło kształtu, nie wypadł ani jeden włosek, nadal jest bardzo miękki. Podczas aplikacji nie tworzy nieestetycznych smug.
Długość rączki: 15 cm
Długość włosia: 2.2 cm
Średnica włosia: 2 cm

2. Pędzel do konturowania Hakuro h14 - przeznaczony do nakładania wszelkich pudrowych kosmetyków. Dla mnie ma idealną wielkość by ładnie wykonturować twarz. Jest niesamowicie mięciutki w dotyku. Bardzo dobrze rozprowadza produkty nie tworząc plam. Również wykonany z włosia syntetycznego. Hakuro posiada jeszcze w swoim asortymencie z tego typu kształtu większy(h56) i mniejszy(h15), więc jest w czym wybierać.
Długość rączki: 14,8 cm
Długość włosia: 4 cm
Średnica włosia: przy skuwce 1,8 cm, w najszerszym miejscu 3,2 cm

3. Pędzel do rozcierania Inglot 4SS - wykonany z naturalnego włosia kozy, jest bardzo miękki. Kupiłam go z przeznaczeniem do utrwalania korektora pod oczami pudrem. Używam go tez czasem do rozcierania cieni lub tez by szybko nałożyć cień bazowy, bo jest dość spory jak na pędzel do oczu. Można go też zastosować do konturowania twarzy. Jest to pędzel naprawdę wielofunkcyjny i za to bardzo go lubię. Lekko zmienił kształt, ale mi to nie przeszkadza.
Długość rączki: 16 cm
Długość włosia: 2,4 cm
Średnica włosia: przy skuwce 1 cm, w najszerszym miejscu 1,5 cm

4. Pędzel do rozcierania cieni Maestro 497 rozmiar 12(odpowiednik MAC 217) - wykonany z naturalnego włosia. świetnie sprawdza się przy nakładaniu, rozprowadzaniu i rozcieraniu cieni o wszelakiej konsystencji. Tego typu pędzlem można wykonać makijaż oczu od początku do końca. Nie zmienił kształtu, jest dość miękki, ale czasem kłuje mnie w powiekę. Trochę lata mi skuwka, ale podobno firma Maestro już zlikwidowała ten problem, bo wiele osób na to narzekało.
Długość rączki: 17,1 cm
Długość włosia: 1,7 cm
Średnica włosia: 1,1 cm

5. Pędzel do kresek, brwi Maestro 660 rozmiar 6 - posiada włosie syntetyczne. Jest bardzo precyzyjny, można nim wykonać bardzo ładna cienką kreskę. Włosie jest sprężyste, bardzo dobrze spisujące się przy wypełnianiu brwi. Pędzel nie zmienił się od czasu zakupu. Są dostępne inne rozmiary z tego modelu.
Długość rączki: 17,5 cm
Długość włosia: 0,7 cm
Średnica włosia: 0,7 cm


Podsumowując: polecam każdy z tych pędzli! Nie są drogie, ułatwiają codzienną rutynę makijażową, wszystkie są z polskich firm,a ja jestem w przekonaniu, że powinno wspierać się rodzime marki, zwłaszcza, że są dobre :)




3 komentarze :

  1. fajne są te pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te pędzle :) Mam w planie kupić Hakiro 50S i Hakuro 22

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nabyłam ostatnio H50S, H52,H61,H78. Dwa środkowe trochę mnie rozczarowały, dwa pozostałe rewelacja.Nie zamierzam na nich poprzestać :)
    p.s. też przechowuję je w świeczniku z Ikei :D

    OdpowiedzUsuń