2013/07/18

WYKOŃCZENI: CZERWIEC '13

Coś dzieje się z moim blogiem i nie wiem o co chodzi... Gadżety, które powinny być po prawej stronie, są na samym dole pod postami. Próbowałam wszystkiego i nie mogę tego zmienić. Jeżeli ktoś z Was miał taką lub podobną sytuację i chciałby się podzielić tym, jak to naprawić, byłabym szczęśliwa :(

Czas na post ukazujący, co zużyłam przez miesiąc czerwiec. Nie jest tego dużo, ale znalazła się rzecz z kolorówki, co nie zdarza się zbyt często.



  • Ziaja masło kakaowe mleczko do ciała - raczej na okres zimowy, jest bardzo tłusty i wolno się wchłania, ma "przesmaczny zapach", wygodne opakowanie z pompką i jest dość wydajny.
  • Syoss suchy szampon - według mnie średni, lubię jak tego typu produkty dają włosom  uniesienie, ten tego nie robił, pod koniec dnia włosy są bardzo oklapnięte, plusem jest ładny świeży, długo utrzymujący się zapach.
  • Biochemia Urody tonik z kwasami AHA/BHA 10% - bardzo, bardzo lubię,  skutecznie złuszcza, wyrównuje fakturę cery, nadaje się też na wrastające włoski, na pewno do niego wrócę na jesień, porządny produkt.


  • Cetaphil DM dermoprotektor - bardzo dobrze się u mnie sprawdził, nie raz uratował moja cerę, gdy była bardzo przesuszona, nie podrażnia, nie zapycha, jest bardzo delikatny i za razem skutecznie nawilża. Jest niesamowicie wydajny, myślę że cena jest adekwatna do działania i pojemności tego produktu.
  • Anida wosk pszczeli krem do rąk - przypadł mi do gustu, tani krem z dobrym składem, który robi to, co ma robić, także polecam wypróbować.


  • Kiko bezbarwny lakier do paznokci - bardzo fajny trwały lakier,stosowałam go jako base coat, chronił płytkę paznokcia przed przebarwieniami i wyrównywał faktur. Miałam go ok. 2 lata i prawie wcale nie zgęstniał. Jak dla mnie lakiery Kiko są godne przetestowani.
  • Kiko Shiny top coat - ładnie nabłyszczał i przedłużał trwałość lakieru, spełnia obietnice producenta.
  • Bourjois healthy mix korektor rozświetlający - świetnie nadaje się pod oczy, dobrze kryje sińce, ma przyjemną, lekką konsystencję. Jest MEGA wydajny.


  • Próbki i maseczki


1 komentarz :