2013/08/08

Liebster Award!

Dziękuję za nominację do nagrody Liebster Award, dotychczas nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło, dlatego było to dla mnie zaskoczeniem i dużą przyjemnością, jest to ciekawy sposób by pomóc blogerom rozpowszechnić swoja stronę. To dla mnie sporo znaczy, bo wiem że ktoś docenił to co robię i coś zaczyna się dziać :)


O co chodzi? 

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz  im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Nominację dostałam od dziewczyn z bloga  www.fashion-of-heels.blogspot.com , którym bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
Pytania i odpowiedzi:
 1. Jestem duszą towarzystwa czy samotnikiem? Uzasadnij wybór.
- To zależy od sytuacji. Uwielbiam przebywać i dobrze bawić się z przyjaciółmi, ale gdy mam jakiś problem wolę pobyć raczej sama, przemyśleć kilka spraw, to zazwyczaj nie jest dobre rozwiązanie, bo wtedy wymyślam dodatkowe, wyimaginowane problemy i jest ciężej wrócić do normy. Sądzę jednak, że bardziej określiłabym się jako samotnika.

2. Czego w życiu boisz się najbardziej?
- Złych decyzji, dlatego tak ciężko idzie mi ich podejmowanie, a musiałam w życiu podjąć niejedną ważną decyzję, czy dobrą  nie wiem, okażę się w przyszłości.

3. Za co cenisz innych ludzi?
- Za bezinteresowną pomoc, to sprawia, że możemy poczuć się ważni dla drugiej osoby i podnosi na duchu w trudnych chwilach.

4. Czy uważasz, że "pierwsze wrażenie" jest istotne?
- Z pewnością odgrywa dużą rolę w poznawaniu nowych osób.

5. Jak radzisz sobie z problemami?
- Tak jak pisałam w pierwszej odpowiedzi, raczej zamykam się w sobie i staram się wszystko przeanalizować i wymyślić plan naprawy tego problemu.

6. Dlaczego prowadzisz bloga?
- Poprzez pisanie bloga pokazuję swoją pasję, wyrażam siebie, lubię po prostu usiąść i coś do Was napisać, nawet jezeli jest Was mało :)

7. Jesteś asertywny? Uzasadnij, że tak/nie.
- Jak najbardziej tak, wyrażanie swojego zdania nie jest dla mnie problemem, potrafię przyjąć krytykę(jeśli wiem, że jest szczera), myślę również że mam świadomość swoich wad oraz zalet.

8. Co zabrał(a)byś na bezludną wyspę?
- Lampę z Alladynem, który potrafiłby spełniać życzenia :)

9. Jak wyglądają Twoje wymarzone wakacje?
- Jakieś ciepłe miejsce, najlepiej blisko morza z moim chłopakiem.

10. Kim jest dla Ciebie przyjaciel?
- Zjawiskiem rzadkim :) To osoba, której mogę bez skrępowania powiedzieć wszystko i wiem, że to zostanie tylko miedzy nami. Od przyjaciela można oczekiwać bezinteresownej pomocy.

11. Dokończ zdanie: Warto spełniać marzenie, ponieważ...
- ...to daje nam poczucie spełnienia, nasze życie staje się wartościowsze, a my szczęśliwsi. Nie pozwólcie by coś(lub ktoś) spowodowało, że zaprzepaścicie swoja szansę, róbcie to, co kochacie, a na pewno da Wam to dużą satysfakcję. 
 Moje typy:
Moje pytania:
1. Twoje największe marzenie?
2. Ulubiony blog?
3. Ulubiony kosmetyk?
4. Najzabawniejsza sytuacja z Twojego życia?
5. Miejsce, w którym czujesz się najlepiej?
6. Co chcesz osiągnąć pisząc bloga?
7. Jaka jest Twoja najgorsza wada, którą chciałabyś zmienić?
8. Jak o siebie dbasz?
9. Twój wymarzony prezent?
10. Co robisz by poprawić sobie humor?
11. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

 Zapraszam do zabawy! 
♥ 
 

2 komentarze :

  1. Też kiedyś uczestniczyłam w tej zabawie :))
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, odpowiem przy najbliższej okazji :).

    Z tej strony wita Cię drugi samotnik :). Chociaż Ty lubisz przebywać z przyjaciółmi, ja chyba nawet jestem trochę "alienem" :)

    Sprytnie wybrnęłaś z pytania nr 8 :D:D

    OdpowiedzUsuń