2013/08/05

WYKOŃCZENI: LIPIEC '13


W tym miesiącu zużycia nie powalają, za to następny miesiąc na pewno zaskoczy.

  • Płyn robiony, złuszczający, antybakteryjny itp. przepisany przez panią dermatolog - nie umiem ocenić go jako osobny produkt, stosuje go z innymi produktami antytrądzikowymi i wszystkie razem działają bardzo dobrze i na pewno ten płyn się do tego przyczynił.
  • Żel pod prysznic Nivea diamond touch - był w moich ulubieńcach, kolejne opakowanie jest już w użytku.
  • Olej kokosowy z e-naturalne - używałam go na włosy i sprawdzał się w miarę ok, jakoś wielkiej zmiany nie zauważyłam, być może za krótko go stosowałam żeby było widać jakieś efekty, być może kupie ponownie, ale większe opakowanie(dużo fajnych ofert jest na allegro).
  • Olej z ostropestu z e-naturalne - stosowałam na twarz, szyje i dekolt na noc i rano skóra była ujednolicona, rozświetlona i nawilżona, podobno pomaga w walce z trądzikiem, ale tak samo jak w przypadku płynu niestety nie umiem ocenić, na pewno nie zaszkodził.
  •  Sypki puder matujący  transparentny z Inglota - nie zrobił na mnie dużego wrażenia, przy mojej wysuszonej skórze wyglądał średnio, dlatego stosowałam go raczej tylko by zagruntować korektor pod oczami. Stosunek pojemności do ceny także nie zachwyca 26 zł za 1,5 g.
  • Próbki.

 Szału nie ma...czekamy na kolejnych wykończonych!
 ♥

6 komentarzy :

  1. Cześć;)
    nominowałyśmy Cię do nagrody Liebster Award. Więcej informacji na naszym blogu :

    www.fashion-of-heels-blogspot.com

    Pozdrawiamy,
    Niki i Szeri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo, na pewno odpowiem na wasze pytania ;-)

      Usuń
  2. nie miałam żadnego produktu, ale uwielbiam płyny do kąpieli więc pewnie kiedyś się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kremowy olejek pod prysznic! Ma świetną konsystencję i pięknie pachnie!
    Ja kupiłam ostatnio w dwu-paku w Tesco za 13 zł ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie tez kupilam go na tej promocji :-D

      Usuń