2013/09/30

MAKIJAŻ INSPIROWANY

 
Wczoraj Tanya Burr dodała filmik z makijażem (klik), który niesamowicie mi się podoba, więc postanowiłam go odtworzyć.
Według mnie jest to idealny makijaż na jesień .

 UŻYTE KOSMETYKI:

- podkład YSL teint radiance #2 z odrobiną Lancome teint miracle #03
- korektor Vichy dermablend #12 opal
- puder Rimmel stay matte
- bronzer NYC smooth skin sunny
- brwi cien Inglot 349 matte, żel Delia onyx brazowy
- tusz Benefit they're real!
- cienie: Inglot 353 matte, 363 matte, Kobo caffe latte
- czarny żelowy eyeliner Catrice
- szminka Golden Rose 55
- rzęsy Ardell demi wiepies



10 komentarzy :

  1. Świetny makijaż! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż!
    a Twoją kreskę uwielbiam już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno taka klasyka makijażu pasuje każdemu, ale Ty wyglądasz po prostu zniewalająco :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny, piekny i jeszcze raz piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny .. zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wow przeslicznie wyszlo :))))))))))))))))))
    pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wizyte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz prześliczne usta!!!:) zapraszam w wolnej chwili do mnie;)

    OdpowiedzUsuń