2013/09/23

RECENZJA: REVLON COLORSTAY COMBINATION / OILY SKIN #150 BUFF


OBIETNICE PRODUCENTA:

Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej.
Nowa formuła zapewniająca 24 - godzinną trwałość.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.
[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).



Cena: 69zł / 30ml



  ZALETY:

+ ma ładny żółtawy odcień (niestety ciut za jasny, ale wystarczy dodać kapkę ciemniejszego i wszystko gra)
+ świetnie maskuje niedoskonałości cery, można uzyskać nim na prawdę bardzo dobre krycie (choć większe wypryski trzeba zakryć dodatkowo korektorem)
+ długo utrzymuje się na twarzy - może nie 24h jak to jest napisane na buteleczce, ale jak wracam do domu po całym dniu to wygląda dobrze. Latem, podczas upałów nie było problemu z trzymaniem się podkładu twarzy.
+ twarz nie wymaga poprawiania w ciągu dnia
+ wydajny
+ konsystencja - dość gęsta, ale jak dla mnie bezproblemowa
+ duża gama kolorów - myślę, że wiele osób znajdzie coś dla siebie
+ mnie nie zapycha

+ nie brudzi ubrań
+ świetny na większe wyjścia i na śluby

WADY:

- gdy mam bardziej przesuszoną cerę nie wygląda zbyt dobrze, ale tak się dzieje praktycznie przy każdym podkładzie
- brak pompki



PODSUMOWANIE: Uwielbiam go i myślę, że wrócę do niego, gdy mi się skończy. Przez lato nie  używałam go codziennie, ale na zimę będzie dla mnie idealny. Polecam go tym, którzy go jeszcze nie wypróbowali!

6 komentarzy :

  1. bardzo ładnie wygląda na twarzy ;)
    kolor idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. od czasu do czasu nachodzi mnie na niego ochota :) ten tu ma fajny jasny kolorek..

    OdpowiedzUsuń

  3. Fajnie:)
    Możesz zajrzeć:)
    http://wera-s-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i nawet lubię :) teraz jest troszkę za ciemny ale się sprawdza :))) dla mnie najgorsze że nie ma pompki bo wtedy się jeszcze bardziej paćkam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten jest dla Ciebie za jasny. Lepszy bylby 180 albo nawet 220 :) Ten jest dla mega bladziochów, a Ty masz ciemniejszą cerę. Ja używam colorstay od lat i nie zamienię go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń