2013/09/27

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA '13



ULUBIEŃCY!

  • Tonik z kwasem BHA 2% z Biochemii Urody - praktycznie skończyłam już swoją kurację antytrądzikową przepisana przez dermatologa, lecz moja droga na tym się nie kończy. Zamówiłam dwa toniki złuszczające z Biochemii Urody by dalej walczyć z tym dziadostwem. Jakiś czas temu miałam ten tonik 10-cio procentowy i bardzo go polubiłam, ale jest dość silny i nie mogę go zbyt często używać bo łuszczę się jak jaszczurka, wolałam coś delikatniejszego i równie skutecznego, który stopniowo będzie złuszczał naskórek. I ten tonik sprawdza się świetnie, mogę go używać nawet codziennie z małymi przerwami i wszystko jest w porządku. Nie powoduje u mnie podrażnień, pieczenia ani wysuszenia, wszelkie kremy i maści o wiele lepiej się wchłaniają. Nie jest drogi, ma prosty skład, same sprawdzone składniki. Dla mnie ideał.
  • Tonik z kwasami AHA/BHA 10% z Biochemii Urody - jak wcześniej wspomniałam, miałam go już kiedyś i postanowiłam do niego wrócić. Na razie używam go na jakieś wypryski na plecach ramionach, czy dekolcie, kilka razy użyłam na twarz. Jest to tonik intensywnie złuszczający, który jest bardzo skuteczny i pamiętajcie, że stosowanie filtrów przy tego typu specyfikach to konieczność!
  • Szminka rouge pur couture #40 z YSL - cudowny kosmetyk, przede wszystkim ze względu na przepiękny kolor, zakochałam się w nim, jest to klasyczny odcień czerwieni, który możecie zobaczyć w akcji w TYM makijażu. Gdy się przyjrzymy możemy dostrzec lekko fioletową poświatę, dzięki której odcień jest jeszcze ciekawszy. Ma świetną "masełkowatą konsystencję", nie podkreśla suchych skórek, jeśli chodzi o trwałość to nie jest najgorzej. Myślę, że o opakowaniu nie muszę nic mówić ♥ Jak dotąd jest to moja ulubiona czerwona szminka.
  • Szminki color whisper #220 lust for blush i #440 orange attitude z Maybelline - bardzo fajne półtransparentne szminki, które również pielęgnują usta. Odcień #220 mam już od jakiegoś czasu i bardzo mi przypadła do gustu, że jest promocja w Naturze -40% na cała szafę Maybelline to wczoraj kupiłam kolejny kolor i nie żałuję. Jest jeszcze jeden odcień na który być może się skuszę. Na pewno świetnie sprawdza się na jesień i zimę gdy usta bedą spierzchnięte od zimna. Kolor 220 możecie zobaczyć w TYM poście.
  • Szminka colour riche balm #318 heavenly berry z L'Oreal - kolejne masełko, tym razem słynne colour riche balm. Do póki nie użyłam absolutnie nie rozumiałam zachwytu nad tym produktem. Ciesze się, że mam ta szminkę, bardzo lubię efekt jaki daje, pigmentacja jest praktycznie żadna, ale usta wyglądają na super nawilżone, zdrowe i mięciutkie. Mogłaby dawać mocniejszy kolor, mimo to i tak z przyjemnością będę jej używać.
  • Podkład teint radiance #2 z YSL - mam go od połowy września i może to za mało czasu, jak na podkład, by pisać jakąś recenzję, ale na razie jestem nim zachwycona. nie wiem jak on to robi, ale po nałożeniu moja cera staje się promienna i rozświetlona i to nie przy pomocy żadnego brokatu. Ma ładny żółtawy odcień, który pomaga redukować zaczerwienienia, jest lekki, do tego trwały i ma satynowe wykończenie które lubię. Według mnie bardzo dobry podkład, jeżeli zmienię o nim zdanie, na pewno napiszę.

Jak widzicie wrzesień hojnie obdarował mnie w nowe szminki, a to za sprawą urodzin, z czego oczywiście się cieszę :) 

Jakie kosmetyki Wam szczególnie przypadły do gustu w tym miesiącu?




7 komentarzy :

  1. Moim ulubieńcem miesiąca został Cerkoderm, którym smaruję stópki i są gładziutkie :)
    Color Whisper totalnie się u mnie nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Cerkoderm wydaję się być fajny, jak na niego trafię to chętnie wypróbuje i szkoda ze szmineczki się nie sprawdziły.

      Usuń
  2. Jaki jeszcze color whisper kupujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym miesiącu nie mam ulubieńca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te nowości w mojej kosmetyczce też bym raczej niczego nie znalazła :)

      Usuń
  4. przydatny zbiór kosmetyków wartach uwagi, obserwuje i na pewno jeszcze wrócę do tego posta :)

    OdpowiedzUsuń