2013/10/31

RECENZJA: KOBO FASHION COLOUR


OBIETNICE PRODUCENTA:

Kremowa pomadka do ust. Zdecydowane kolory i doskonale podkreślone usta. Kremowa formuła wzbogacona o liczne składniki odżywcze, ochronne i pielęgnacyjne - nadaje ustom miękkość i gładkość oraz przedłuża trwałość pomadki.

Cena: 16 zł (Natura)


ZALETY: 

+ tania
+ łatwo dostępna
+ dość duża gama kolorystyczna
+ długo zostaje na ustach - byłam bardzo miło zaskoczona
+ świetna konsystencja
+ dobrze napigmentowana
+ estetycznie schodzi z ust
+ przyjemny zapach
+ nie podkreślają suchych skórek (zwłaszcza kolor 107 --> szminki różnią się trochę formułą)


WADY:

- opakowanie - szybko się niszczy i ścierają się napisy


Podsumowując:

Myślę, że są to jedne z najlepszych szminek z tym przedziale cenowym, jak nie najlepsze. 

Obietnice producenta, jak najbardziej spełnione.

Odcień 107 to mój "must have" tej jesieni :)

Szczerze polecam! ♥



 Jeśli miałyście do czynienia z tymi produktami, chętnie poczytam Wasze opinie :)


14 komentarzy :

  1. Ale piękne kolorki :)
    a 108 to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orchid wygląda przepięknie...Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, właśnie szukam takiego odcienia jak 108 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory:) Ja mam ochotę na orange i koral z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się ostatnio zastanawiałam nad ta marką, bo widziałam ładne kolory.
    Miałam sprawdzić opinie na blogach, ale zupełnie mi to wyleciało z głowy, więc świetnie że napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne usta! A kolorki szminek są śliczne :)

    Świetny blog, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też posiadam 2 pomadki kobo, jednak nie jestem z nich zadowolona - wybrałam złe kolory. Jednak 107 prezentuje się na Twoich ustach idealnie! Może się na niego skuszę, zwłaszcza, że tak jak piszesz, są dość tanie ;)
    Aż dziw, że wcześniej nie znałam Twojego bloga, dodaję do obserwowanych :)
    Jeżeli masz ochotę zapraszam na mojego, dopiero zaczynam ;) http://myvisionofmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz odcienie? :)
      I bardzo dziękuję za tak miła opinię :)

      Usuń
  8. niestety nie miałam, ale kolory wyglądają ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolorki, ale niestety nie moje:) osobiście także nie znam tych pomadek

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudne usta <3 trafiłam przez Maxi i zostaję na dłużej!!! zabieram się za czytanie reszty bloga ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne piękne kolory z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń