2013/10/24

POLSKI SKLEP INTERNETOWY MAC

Już jest aktywny sklep internetowy MACzka <3

Tak się tym jaram, że musiałam Wam to tu napisać.

Jest to jednoznaczne z intensywnym denkowaniem moich kosmetyków (haha).

Jak zużyje swoje denka jeszcze przed świętami to zrobię sobie przecudowny prezent podchoinkowy <3

Może stworze Wam posta z moimi produktami, które staram się wykończyć i wishlist, czyli rzeczy, którymi zastąpię te wykończone - byłybyście zainteresowane? ;>

Cieszycie się tak samo jak ja? :)


11 komentarzy :

  1. jakie ciekawe makijaże;) zaczynam obserwować, pozdr. FC;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo się cieszę, że się Tobie podoba, mam nadzieję Cie nie zawieść przy kolejnych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę jak nienormalna już zaczynam myśleć co by sobie to sprezentować na święta :3 Robisz przepiękne makijaże, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mam dokładnie to samo jak Ty, dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyna :) odkąd tylko się dowiedziałam, że będzie otwarcie sklepu to cały czas w głowie siedzi mi MAC <3

      Usuń
  4. blogosfera szaleje ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo :D Jest się z czego cieszyć :D

      Usuń
    2. oczywiście! bałam się, że nie dożyję tej chwili :D

      Usuń
    3. No to byłby szczyt! No ale lepiej późno niż wcale, także będzie świąteczne szaleństwo MACowe! <3

      Usuń
    4. pewnie! to ogromny krok do przodu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lubię przekazywać dobre wiadomości :D

      Usuń