2013/11/27

-40% ROSSMAN I NIE TYLKO, CZYLI NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE


Pewnie nie jedna z Was poddała się zakupowemu szaleństwu, dzięki bardzo dobrze znanej promocji w Rossmanie (jutro ostatni dzień promocji!) i nie zdziwi nikogo to, że ja również "padłam ofiarą" tej okazji.
Zrobiłam spore zapasy i jak na razie wszystko bardzo mi się podoba :)

Dwie rzeczy spośród tych, suchy szampon Batiste i apocalips z Rimmela dostałam od koleżanki i bardzo się cieszę, że będę mogła je przetestować.

Cienie z My Secret i Pierre Rene oraz pigmenty z Essence (dwa z nich udało mi się kupić po 3 zł ♥) nabyłam w Naturze z myślą o konkursie na blogu Okiem i kredka malowane, mam zamiar zrobić coś kolorowego :)

Reszta produktów to nabytki z Rossmana. Na razie jak najbardziej zachwyciły mnie lakiery z Wibo dające efekt brokatowego piasku, coś pięknego i w dodatku są bardzo tanie, po prostu cudo!
Jestem bardzo ciekawa jak spiszą się korektor i lakier z L'Oreala (podobno jest to odpowiednik przepięknego lakieru Essie beyond cozy).


Pochwalcie się co Wam udało się kupić :)
Jeśli znacie kosmetyki, które kupiłam, oczywiście podzielcie się opiniami :)


24 komentarze :

  1. te lakiery z Wibo są boskie! Kiedys kupiłam czarny, efekt super ale najbardziej urzekło mnie to, że wysechł w mig! jak dla mnie jest to ogromny plus no i ta cena...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i jeśli chodzi o piaski to nawet jak się niechcący dotknie, gdy lakier jest nie do końca wyschnięty to nie ma tragedii, bo praktycznie nie widać żadnych uszkodzeń na chropowatej strukturze <3 Można spokojnie pomalować paznokcie przed snem i nie trzeba się martwić, że coś nam się odciśnie :) Do tego trwałość jest niczego sobie, po prostu ideał tej półki cenowej ♥

      Usuń
  2. No pięknie! :) a ja z tych kosmetyków, kupiłam Lumi L'Oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dobre recenzje, ciekawe jak się spisze :)

      Usuń
  3. Kupiłam dokładnie te same 3 piaski na tej promocji co Ty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No grzech ich było nie wziąć! :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mysle ze moje uczucia do nich tez rozwina sie do tego stopnia i beda krolowaly u mnie przez cala zime :-D

      Usuń
  5. Też mam ten piasek z Wibo ten buraczkowy;) Innych już nie było;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez bylo ciezko z dostaniem ich, dlatego latalam do kilku Rossmanow az zebralam wszystkie, ktore chcialam :-)

      Usuń
  6. Fajne produkty, jestem bardzo ciekawa tych lakierów, fluidu i l'oreal rouge caresse. Cienie z Pierre Rene są super, mam inny odcień i jestem niesamowicie z niego zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podklad i shine caresse sa juz zrecenzowane na moim blogu, takze zapraszam do lektury, a o piasakach wypowiem sie w niedlugim czasie :-)

      Usuń
  7. Uwielbiam piaski! Ale u mnie w drogerii nie ma tych piasków w sprzedaży nie wiem czemu ;/ napaliłam się na nie i zawiodłam się jak nie ujrzałam ich w szafie wibo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiego miasta jesteś? Miałabym pewną propozycję współpracy dla Ciebie moze :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Kurcze, szkoda tych piasków, może jeszcze będziesz miała okazję wypróbować :>
      Jestem ze Stargardu Szczecińskiego ( koło Szczecina) :)

      Usuń
    3. szkoda że nie z okolic Warszawy ;/ w Szczecinie uwielbiam Make Up Institute nie wiem czy miałaś okazję być :) super szkołą wizażu :)
      Jeszcze dzisiaj zerknę czy aby na pewno nie przegapiłam tych piasków...bo nie odpuszczę! hehe

      Usuń
    4. Nie wiem jak mogłam nie wiedzieć o tej szkole :O Na prawdę ciekawa, może wybiorę się na jakiś kurs :) Dziękuję bardzo za informację :)
      Haha, o piaski walcz! :D

      Usuń
  8. Używam tego samego podkładu z Rimmela, muszę się przejść do Rossmana i w końcu go kupić bo powoli mi się kończy. Niestety na czas promocji nie miałam kasiorki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez nie powinnam wydawać kaski, ale jakoś tak wyszło, siły wyższe :)

      Usuń
  9. Nie używałam żadnych z produktów, które kupiłaś. Ale planuję kupić ten najjaśniejszy pigment z essence. Jak się spisuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten najjaśniejszy, który mam to jest drobno zmielony brokacik i wygląda super, byłam mile zaskoczona, bo raczej nie przepadam z tą marką. Wszystkie odcienie maja super pigmentacje :)

      Usuń
  10. Podkład Rimmela używałam dłuższy czas, ale znudził mi się i szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha znam to :D Ja mimo że mam sporo podkładów musiałam coś kupić na promocji :D

      Usuń
  11. Bardzo fajne zakupy :) też zastanawiałam się nad tym podkładem, jednak zdecydowałam się na Loreal True Match. Inne moje łupy można zobaczyć na blogu :)

    OdpowiedzUsuń