2013/11/04

MAŁE NIEPLANOWANE ZAKUPY

 ...ktoś chyba powinien mi zabrać kartę.
Poszłam kupić tylko Baby lips z Maybelline, a kupiłam wszystko oprócz tego :)
Nie mogłam przejść obojętnie obok tak fajnych promocji.
Jedyne co tak na prawdę było mi potrzebne to filtr i mój ulubiony zmywacz do paznokci z Isany, no ale poszalałam.
Weszłam do apteki żeby obczaić jedną rzecz, ale "przypadkowo"  trafiłam na szafę promocyjną i przygarnęłam z niej filtr SVR SPF 50+ ultra max oraz wodę oczyszczającą z Avene Cleanance, zdradzając moją Biodermę Sensibio (obym nie żałowała). Oba produkty były objęte promocją -50% ♥
W The Body Shop również trwają promocje (nawet do -70%) i zakupiłam śliczną bombeczkę wypełniona małym masłem do ciała i masełkiem do ust, kupiłam coś jeszcze, ale na razie to tajemnica  :)

Miałyście może, któryś z tych produktów?
Chętnie poczytam, co o nich sadzicie :)

A może Wy też dzisiaj kupiłyście coś nieplanowanego, czym chciałabyście się pochwalić? - łączmy się! :)

7 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem tej bombki z the body shopu, może się wybiorę ;) myślę, że dziś jest jakiś "dzień nieplanowanych zakupów" ;) Ja co prawda nie poczyniłam takich jak Ty, ale weszłam do hebe, kupiłam rękawicę i mydło do mycia pędzli ;D ale weszłam też do Marionnaudu, popatrzałam na nowe piękne palety od theBalm, przepadłam i czekam na wypłatę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Ty też? :D Ostatnio ktoś je pokazywał, są przepiękne ♥, niestety nie mam u siebie w pobliżu Marionnaudu ;c Ja muszę przystopować z takimi nieplanowymi wypadami na zakupy bo zbieram się na zamówienie kilku rzeczy z MACa :D

      Usuń
    2. Ha! Ja robiłam wczoraj notkę właśnie o ciniach z theBalm, może tam widziałaś ; D Są cuuuuuuuudowne, a że mają kilka palet, to chcę mieć wszystkie :< No takie niezaplanowane zakupy są najgorsze, bo cały budżet upada. Zamówienie z MACa, coś o tym wiem... ;D Ja najchętniej przeniosłabym się do Warszawy, a w ogóle najlepiej do Złotych Tarasów, gdzieś jakąś leżankę bym mogła mieć koło sklepu ;D W każdym bądź razie - życzę powodzenia w wytrwałości ;)

      Usuń
    3. Haha no faktycznie :-D W takim razie skutecznie mnie namawiasz :-D Bardzo dziekuje i oby wytrzymac do 25 :-D

      Usuń
  2. o woda oczyszczajaca z Avene?! nie znam a bardzo Avene lubie... mam zapas biodermy na jakiś czas na razie ale jak mi sie skonczy to wyprobuję to wode. daj znac jak się spisuje i czy warta uwagi. ja znalazlam sposob na niekupowanie i nie korzystanie z "fajnych promocji" - nie chodzę do sklepów hahahaha. w zeszłym miesiącu poszło super w tym nie tak bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi Avene :) Daj znać potem :)

    OdpowiedzUsuń