2013/11/11

MAKIJAŻ: BORDO ZE ZŁOTEM


 Dziś znowu jesiennie, tym razem w odcieniach borda, czyli mojego ulubionego koloru, z małym złotym akcentem :)

UŻYTE KOSMETYKI:
- podkład Revlon colorstay 150 buff
- korektor Vichy dermablend 12 opal
- puder Rimmel stay matte
- bronzer NYC smooth skin sunny
- róż Bourjois #32 ambre d'or
- jako rozświetlacz cień Kiko 139
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe
- rzęsy Ardell demi wiepies
- tusz Benefit they're real!
- eyeliner w żelu Bobbi Brown  #2 sepia ink (linia wodna i baza pod bordowy cień)
- cienie:  Inglot 450 pearl, Kobo: #128 deep black, #207 gold
- szminka Chanel rouge coco shine #46 liberte


pic by Aleksandra Iwin

39 komentarzy :

  1. cudownie :)
    jak u Ciebie spisuje się ten podkład z Revlonu?
    chcę go kupić ale nie wiem jaki kolor sobie wybrać :(
    myślałam o tym co masz Ty, ale sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie działa idealnie i szczerze go polecam :)

      Usuń
  2. prześliczny makijaż! piękne przejście i bardzo pasuje do Twojego typu urody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże przepiękne te oczy. Cudowne są. Mi się marzy taki makijaż z bordowym od dawna albo w czerwieniach, ale bardzo się go boję, bo jestem wręcz pewna że ja bym się tak umalowała że ludzie by myśleli, że ktoś mnie pobił :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ze piękne? :) idealny kolor tęczówki, kształt... również się w nich 'bujam' :)

      Usuń
    2. Ohh, ale się zarumieniłam... :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się kolorki tego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś przepięknego:)
    Zdolna bestia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo! Bo zaraz popadnę w jakiś samozachwyt :D Oczywiście żartuję :) Ślicznie dziękuję za te słowa :)

      Usuń
  6. Rewelacyjnie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też to zauważyłam :) I bardzo się cieszę, bo to mój ulubiony kolor ♥

      Usuń
  7. Śliczny dobór kolorów i roztarcie cieni ;) Bardzo podkresliłaś swoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolory pięknie podkreślają Twoją tęczówkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie :) Ostatnio przekonałam się do bordo i kupiłam cień w tym kolorze :) Mam nadzieję, że będzie wyglądał tak ładnie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :D Mam nadzieję, że Ci przypasuje :)

      Usuń
  12. Bardzo PROFESJONALNY MAKE-UP < 3 obser za obser? obserwujemy wszystkich co obserwują nas avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie ciężko kupić 450 z Inglota... Wycofali już ten kolor?? Ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny makijaż!!!
    Oczy przepiekne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. A jaki jest numerek tych rzęs? bo zapomniałam zapytac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie maja numerka (chyba) znajdziesz je po nazwie Demi Wispies :)

      Usuń
  16. Świetny blog, trafiłam tu od Maxineczki i widzę, że nie ja jedna :) Piękne zdjęcia, piękne makijaże, czyli to co lubię najbardziej :) Obserwuję i z przyjemnością będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż i blog! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaciee niesamowity maakijaż ! <3 może nagrasz jakis filmik ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie skupie się na zdjęciach, w najbliższym czasie chcę nabyć kilka rzeczy, które pozwolą na lepsze zdjęcia, aczkolwiek nie wykluczam w przyszłości kręcenia filmików :)

      Usuń
  19. Piękny makijaż! Kolejna utalentowana bestyjka w blogowej społeczności :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo znaczą dla mnie te słowa, bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  20. cudowny makijaż! ;-) mimo sztucznych rzęs, wygląda super naturalnie, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny makijaż! obserwuję i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. omg!! Brwii!! <# są cudowne ! możesz mi je oddać hahaha :D

    OdpowiedzUsuń