2013/11/30

MAKIJAŻ: BRĄZY Z CZERWONYMI USTAMI

Miałam przyjemność malować wczoraj piękną Kamile na imprezę urodzinową i chciałam Wam pokazać efekty mojej pracy :)

 pic by Aleksanda Iwin



- baza pod podkład Benefit porefessional
- baza pod cienie Hean
- podkład Revlon colorstay 150 buff
- korektor Vichy dermablend 12 opal
- puder Rimmel stay matte
- bronzer NYC smooth skin sunny
- róż Bourjois #32 ambre d'or
- jako rozświetlacz cień Inglot 397,
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe
- tusz Clinique high impact mascara 01 black
- eyeliner w żelu Maybelline 08 black gold
- cienie Inglot 353, 344, 327
- usta L'Oreal shine caresse 300 juliet



Jak oceniacie metamorfozę Kamili? :)

PS. Bardzo się cieszę, że tak szybko Was przybywa :) Nie byłoby tak, gdyby nie Maxi ♥ Niedawno robiłam rozdanie z okazji 100 obserwatorów, a teraz jest już Was prawie 300, baaaaardzo dziękuję! :)


29 komentarzy :

  1. Moim zdaniem rewelacyjnie Ci to wyszło!
    Ślicznie wygląda.

    Pozdrawiam :)

    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. super! tylko rzęsy troszkę słabo, ale Kamila piękna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo, wygląda jak laleczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skorygowałaś opadające kąciki oczu, Kamila wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) O to mi chodziło :)

      Usuń
  6. extra! wygląda bardzo promiennie i świeżo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że tak myślisz :)

      Usuń
  7. bardzo pięknie, super metamorfoza, te usta bardzo tu pasują świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci to wyszło! I ta czerwień na ustach... ahhh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kocham się w tej czerwieni :)

      Usuń
  9. Twoja twarz nabiera zupełnie innego wyrazu w takim makijażu, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze to nie moja twarz :-) warto czasem przeczytac co jest napisane przy zdjeciach :-)

      Usuń
  10. Ładnie, ładnie :) tak oko się otworzyło i podoba mi się jej kształt brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż, bardzo pasuje do Kamili :)

    OdpowiedzUsuń