2013/11/30

MAKIJAŻ KONKURSOWY U OKIEM I KREDKĄ MALOWANE

Dzisiaj stworzyłam pracę na konkurs pt. "wyraź siebie".
Zastanawiałam sie czy Wam go pokazywać, bo mam mieszane uczucia, co do niego, raczej jestem na nie niż na tak. W sumie nawet nie wiedziałam czy zgłaszać ten makijaż do konkursu, ale trochę się nad nim napracowałam, więc szkoda mi było jednak tego nie zrobić.
Staram się odnaleźć w takich makijażach, na razie to nie moja bajka, ale próbuje i mam nadzieję, że niedługo będę czuła pełna swobodę w wykonywaniu pięknych, artystycznych prac.
Po ostatnich porażkach konkursowych, chciałam stworzyć coś na prawdę kolorowego i to mi się chyba udało, ale co z resztą...liczę na to, że Wy mi powiecie.

Napiszcie, co o nim sądzicie, tylko proszę o szczerość, chętnie przyjmę słowa konstruktywnej krytyki :)

27 komentarzy :

  1. Wow, szczerze chcesz, więc będzie szczerze - fantastycznie! Jestem zachwycona! Wszystko dopracowane do ostatniego szczegółu, idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...nie tego się spodziewałam :D Strasznie mi miło, aż nie mogę się przestać uśmiechać, strasznie się cieszę, że się Tobie podoba <3

      Usuń
    2. Jak nie wygrasz to będzie coś nie tak :D

      Usuń
    3. Haha ♥ No już tak nie przesadzajmy :D Ale nie mogę doczekać się wyników, mimo że ostatnio większość konkursów przegrałam i czekanie na wyniki kończyło się niemiłym finiszem :D

      Usuń
  2. swietne,uwielbiam cieniowania na twarzy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma się do czego przyczepić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ale chyba troszkę mnie przeceniasz :D

      Usuń
  4. Ja uwielbiam każdy Twój makijaż.;)
    Ten jest wyjątkowo piękny, porusza wyobraźnię, każdy detal jaki w nim stworzyłaś jest idealnie dopracowany!!!:)
    Marita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maritko <3 Bardzo mi miło czytać takie słowa :)))

      Usuń
  5. Jedno słowo - świetny! Pewnie musiałaś poświęcić na wykonanie wiele czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie prace pochłaniają sporo czasu :)

      Usuń
  6. Szczerze to tak:
    W ogóle nie powinnaś mieć oporów przed zgłoszeniem tego do konkursu, bo jest świetne.
    Doskonały jest dla mnie dół w sensie że to cieniowanie we fioletach i niebieskościach na polikach. piękne.
    Jedyne co by można było według mnie poprawić to ten czerwony wzór, który owszem jest ładnie zrobiony, ale zwyczajnie nie w moim guście. Nie pomogę Ci jak bym to zmieniła bo się zupełnie nie znam. Chciałaś żeby było szczerze to jest, nie gniewaj się o ten wzór :) Reszta rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) I spokojnie, bardzo się cieszę, że wyraziłaś swoja opinię i o to chodzi, nie wszystkim musi się wszystko podobać, nawet nie wiem, czy mi się on do końca podoba :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie wszystko wyszło genialnie! Piszesz, że to nie Twoja bajka, ja uważam, że jednak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. F E N O M E N A L N I E! Mega mi sue podobają takie twórcze dziwactwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  11. extra ! bardzo oryginalnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny !... kojarzy mi się z Alicją z krainy czarów... jak z bajki. <3
    Sarah

    OdpowiedzUsuń