2013/11/24

MAKIJAŻ: POŁYSKUJĄCE ZŁOTO Z BRĄZEM


 Dziś mam Wam do zaproponowania kolejny makijaż w jesiennych barwach, który fajnie sprawdzi się np. na nadchodzącą zabawę andrzejkową :)



- podkład YSL teint radiance #2 + Lancome teint miracle #03
- korektor: pod oczy L'Oreal lumi magique 1 light, na pozostałe niedoskonałości Vichy dermablend 12 opal
- puder Rimmel stay matte
- bronzer Bourjois delice de poudre #52
- róż Sleek life's a peach 922
- jako rozświetlacz cień Inglot 397,
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe
- rzęsy Ardell demi wiepies
- tusz Benefit they're real!
- eyeliner w żelu Maybelline 08 black gold
- cienie:  Inglot 353, 112, 327, pigment Essence #01
- cielista kredka na linie wodną Max Factor 090 natural glaze
- usta L'Oreal shine caresse 200 princess

pic by Aleksandra Iwin

38 komentarzy :

  1. Idealny dobór pomadki do makijażu oczu. Kocham brązy i złota, więc propozycja dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, brązy i złota to zdecydowanie także moje kolory :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny :) Usta są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny kształt ust :) Do tego idealny makijaż oka - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż, bardzo klasyczny, idealna kreska!! i piękne usta

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę Cię za brwi ! Są nieziemskie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny makijaż, idealnie wykończony!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście cudowne! Bardzo dziękuję za te niesamowite komentarze, które są bardzo motywujące i dają ogrom szczęścia ♥ Czytam je i buzia sama zaczyna się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Princess jest absolutnie przepięknym odcieniem, bardzo lubię te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O coś dla mnie ;) lubię makijaż w takich kolorach;)
    Bassia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu, ten makijaż jest prześliczny! Perfekcyjny w każdym calu! Nie mieszkasz gdzieś blisko Zielonej Góry? Malowałabym się u Ciebie na jakieś specjalne okazję;D
    Obserwuję!
    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do Zielonej Góry mam ok 200 km :C Ale bardzo dziękuję za takie wyróżnienie :D

      Usuń
  11. Piękny makijaż, może wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż! bardzo elegancki i z klasą ;)

    czym oświetlasz się do zdjęć? jakaś lampa? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palę w pokoju wszystko, co się da tak naprawdę, a na twarz daje zwykłą lampkę biurkową, w niedługim czasie chce kupić lepsze lampy żeby dać Wam jeszcze lepsze zdjęcia, już się nie mogę doczekać :D

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog i cudny makijaż. zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piekne usta <3 zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny makijaż przepiękne oczy :) <3 obserwuję

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. trafiłam do Ciebie od Maxi i na prawdę jestem pod ogromnym wrażeniem! śliczne makijaże, super recenzje podkładów i dużo przydatnej wiedzy :) Jesteś od dzisiaj moim nowym źródłem inspiracji ;) Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszy rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju bardzo Ci dziękuję, nawet się nie spodziewałam tak dobrych reakcji :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Ja też trafiłam do Ciebie od Maxi i ani trochę się nie zawiodłam. Pięknie tu! :) I kurcze, zazdroszczę cery. Jest nieskazitelna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd cery to zasługa oświetlenia, aparatu i lekkiej przeróbki, i oczywiście makijażu :) także nie sugerujcie się tym za bardzo :) Ale i tak bardzo mi miło :) Dziękuję! :)

      Usuń
  19. Czy mnie sie wydaje, czy masz takie same brwi jak ja, a mianowicie jedna rosnie od gory, a druga od dolu ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)To irytujące... Zanim je ogarnę to zajmuje trochę czasu, ale pracuje nad nimi i tak moim zdaniem wyglądają lepiej niż kilka wpisów makijażowych wcześniej :D

      Usuń
    2. Ja ze swoimi przezywam katusze kazdego dnia, nie potrafie sobie z nimi poradzic, jeszcze ostatnio strasznie rozdwoil mi sie moj ulubiony pedzelek do brwi. Mam lekkiego bzika na ich punkcie, wiec zawsze zwracam najwieksza uwage wlasnie na brwi, dlatego odrazu zauwazylam :D, czasami 3/4 dnia siedze przed lustrem i mysle co zrobic ze swoimi. Moim zdaniem Twoje sa PERFEKCJNE!!!!
      Btw. Jak ja sobie robie zdjecie telefonem z kamerki od przodu z prosta twarza to moje brwi wygladaja, jakby jedna byla o jakies 3cm osadzona wyzej od drugiej. Juz nie wiem co z nimi robic...

      Usuń
  20. Bardzo lubię makijaże w złotach i brązach, marzy mi się kiedyś właśnie taki profesjonalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam tutaj dzięki Maxineczce, przeczytałam bloga od początku do końca :3 Mam nadzieję, że i Ty zobaczysz co tam gra u mnie ^^ Zapraszam na http://elfnaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej nie mogę uwierzyć, że Maxineczka poleciła mojego bloga, to takie niesamowite :O :D
    Dziewczyny nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa, strasznie Wam dziękuję za te wszystkie komplementy! Mam nadzieję, że przyszłe wpisy też Wam się będą tak podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również trafiłam tu o Maxi :) Twój makijaż jest perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń