2013/11/08

MINI METAMORFOZA KAROLINY: MAKIJAŻ DZIENNY


Dziś chciałam pokazać Wam moją małą makijażową transformację Karoliny.
Postawiłam na delikatny, dzienny look, oczy podkreśliłam złotobrązowym cieniem i czarna kreską, usta pomalowałam szminką w odcieniu zbliżonym do koloru ust Karoliny :)

Zmiana na plus? Jak uważacie?

 Karolina, jak widać była zadowolona ^^

model: Karolina Poszelężna
pic: Aleksanda Iwin


UŻYTE KOSMETYKI:
- baza pod podkład Mary Kay
- baza pod powieki Mary Kay
- rozświetlający podkład w płynie TimeWise Mary Kay  ivory 6
- rozświetlający flamaster do twarzy Mary Kay
- mineralny podkład pudrowy Mary Kay
- mineralny puder rozświetlający Mary Kay pink stardust
rozświetlający puder sheer dimensions lace
- cienie do oczu Mary Kay
- brwi: color tatoo Maybelline 40-Permanent Taupe
- konturówka do ust Mary Kay clear
- kremowa szminka do ust Mary Kay sunset
- błyszczyk do ust NouriShine Plus Mary Kay
- eyeliner w żelu Mary Kay
- tusz do rzęs Ultimate Mascara Mary Kay
- pędzle kabuki Mary Kay

Kosmetyki użyczyła mi Aleksandra  Dobrzycka - Niezależna Konsultantka MARY KAY.
Jeśli któraś z Was miałaby ochotę na spotkanie kosmetyczne właśnie z Olą to podaje kontakt: 512 139 825

23 komentarze :

  1. Dziewczyna z natury bardzo ładna, ale wydobyłaś z niej wszystko co najlepsze ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż świetnie dobrany. Jakie rzęsiska!

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow! piękna dziewczyna bez makijażu, ale w makijażu cudo! jakie oczyska *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie też bardzo ładnie, a makijaż świetny, co za oczyska. Zmiana na duży +

    OdpowiedzUsuń
  5. modelka piękna jest i tak ale z makijażem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna metamorfoza :) Zdecydowanie mój styl w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna metamorfoza, modelka wygląda bardzo ładnie i ślicznie podkreśliłaś jej atuty.
    Dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu, bardzo lubię pisać i kiedy ktoś mówi, ze robię to dobrze to wiadomo strasznie się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja będę szczera, w końcu jedna od drugiej powinna zbierać nie tylko zgubne pochwały ale i wskazówki. wg mnie, modelka wygląda lepiej bez makijażu. i nie chodzi mi o podklad, wykonczenie itp. Spotęgowałaś efekt 'wyskakujących' oczu. W przypadku tak dużych gałek prosta kreska eyelinerem krzywdzi spojrzenie. Jest zbyt wyrazista, duże oczy nie potrzebują dodatkowego akcentu. Lepiej sprawdziłaby się lekko roztarta kredka. Nie pasuje mi również użyty cień, przytłumił spojrzenie. Odnosi się wrażenie, jakby modelka była niewyspana. Dziewczyna jest tak urocza, że nadmiar wszystkiego dosłownie popsuje jej urodę. W przypadku delikatnego makijażu skupiłabym się tutaj na dokładnym konturowaniu twarzy i optycznym 'wygładzeniu' okolic oczu, Myślę też, że brązowy tusz sprawidziłby się idealnie w jej przypadku. Plus wyraźna szminka. To tylko moje drobne uwagi, nie odbierz mojego komentarza jakoś negatywnie :* wiem, że jesteś przezdolną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Ten makijaż odejmuje jej urody.

      Usuń
    2. Niestety po części się zgadzam, nie jestem do końca zadowolona z efektu, ale na błędach człowiek się uczy i będę wiedziała na co zwrócić większa uwagę następnym razem, bardzo doceniam takie opinie :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękna modelka i rewelacyjny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suped podkreśliłaś wszystkie atuty.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do delikatnych, dziennych makijazy uzywam glownie kosmetyków Mary Kay.

    OdpowiedzUsuń