2013/11/04

RECENZJA: ESSIE BORDEAUX

...czyli mój ulubiony lakier na sezon jesteń/zima.


 Bordeaux to klasyczne bordo. Jest to piękny i elegancki kolor, po prostu klasyk.
Aplikacja jak i zmywanie przebiega bezproblemowo, jednak na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć smugi, których w normalnym świetle (bez flesza) nie widać, spowodowane jest to zbyt cienkimi warstwami, następnym razem na pewno będzie lepiej.
Trwałość jest bez zarzutu, nosiłam go 5 dni i poza lekko startymi końcówkami nic się z nim nie stało, za to uwielbiam Essie.
Kocham ten odcień i jestem bardzo zadowolona jego zakupu :)



Edit. Przy drugim podejściu jestem bardziej zadowolona. Przy nałożeniu dwóch grubszych albo trzech cieńszych warstw, mogę zapomnieć o smugach, lakier wygląda świetnie.
Z pewnością zima zleci mi pod znakiem tego pięknego lakieru :)


Napiszcie co o nim sadzicie :) 

16 komentarzy :

  1. prześliczny, od dawna mam na taki kolor ochotę! :D Dziewczyny, widziałyście może taki kolor w lakierach z niższej półki cenowej? jak tak to będę wdzięczna za nazwy/numerki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie podobny jest Rimmel Wine Not :) Oblukaj sobie w grafice google, bo jest równie piękny :)

      Usuń
    2. dzięęęki, chyba się w niego zaopatrzę! :)))

      Usuń
  2. Bardzo ładny, jednak ja wolę troszkę ciemniejsze bordo :) Takie...krwiste :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest świetny :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest śliczny, szkoda, że na zdjęciu wyszyły takie prześwity :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś na to poradzę :)

      Usuń
  5. Kolorek bardzo mi podoba się, ale smugi psują cały efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te smugi wysżły fatalnie :c jak pomaluje nim paznokcie jeszcze raz grubszymi warstwami i wyjdzie to dobrze to edytuje i dodam też zdjęcie drugiego podejścia

      Usuń
  6. lubię takie kolorki na jesień. moje essiaki sie nie chca tyle dni trzymać na paznokciach :( ale i tak je kocham i kupuje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięny kolor, ciekawa jestem jak ędzie wyglądał przy grubszej warstwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piekny i bardzo nasycony, ale te smugi sa niewybaczalne. Ciekawe czy przy drugiej warstwie tez takie byly. Moze z base coatem wyjdzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie czerwienie. Wkrótce pojawi się u mnie na blogu Essie BORDEAUX :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ale jeszcze jedna warstwa by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń