2013/11/12

RECENZJA: MAYBELLINE COLOR WHISPER



Maybelline ColorWhisper to pigmenty koloru zatopione w transparentnej, żelowej bazie. Jedwabista formuła z lekkim olejkiem jojoba daje uczucie komfortu i nawilżenia ust. 12 odcieni.
Cena: 25zł / 3,3g


+ niedroga
+ nawilża
+ ładne kolory
+ przyjemny zapach
+ łatwa dostępność


- zbiera się w niedoskonałościach ust, podkreśla skórki
- nierównomiernie się rozprowadza, co nawet widać na swatchach, na ręku
- słaba trwałość


Mam mieszane uczucia. Zużyję, ale drugi raz nie kupię.


Jakie są Wasze opinie?




10 komentarzy :

  1. 440 lub 430 upatrzyłam sobie wczoraj w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na ustach wyglądają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory sa ładne i dłuzszy czas zastanawialam sie nad tymi pomadkami bo kusily strasznie , ale wkoncu nie dalam sie zwieść i chyba nie zaluje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pomarańczy wygląda zachęcająco <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kolory sobie wybrałaś i jeden i drugi mi się bardziej podoba chociaż chyba soczysta 440 jest bardziej apetyczna, jednak po ostatniej aferze z Maybelline, kradnącej zdjęcia blogerce nic już niestety od nich nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam, ale wolę na ustach mocniejsze kolory, te są dla mnie zbyt transparentne. Aczkolwiek tą porą roku nawilżenie jest tak bardzo ważne, więc jest to dobra opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 220. Fajna. Nie lubię pomadek, ale ta jest wyjątkowo przyjemna w odczuciu, ale faktycznie znika szybko :( Fajny gadżet. Szału nie ma ;)) Kolor bardzo ładny. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja je uwielbiam!!! Mam 7 kolorów :)

    OdpowiedzUsuń