2013/11/03

RECENZJA: RIMMEL WAKE ME UP


 Uwaga! 
Recenzja typu "ochy i achy", może spowodować "chciejostwo zakupowe" :)

 OBIETNICE PRODUCENTA:
Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks
Witaminowy.
Dostępne odcienie: 6
Ważność: 24 miesiące od otwarcia
Cena: 39zł / 30ml

ZALETY: 
+ bardzo ładna, szklana buteleczka z dobrze działająca pompką
+ przyjemny zapach
+ kremowa, dość gęsta konsystencja

+ bezproblemowa aplikacja
+ bardzo dobre średnie krycie, które można stopniować
+ trwały
+ daje ładne, naturalne wykończenie bez efektu maski, rozświetla cerę
+ odcień #100 jest dla mnie idealny
+ wydajny
+ często jest na promocji i wtedy cena jest jeszcze lepsza
+ filtr SPF 15 (zawsze to jakaś dodatkowa ochrona)

WADA: 
- czasem, gdy słońce świeci w twarz można zobaczyć drobinki (mi to aż tak bardzo nie przeszkadza, podobno jego brat match perfection jest równie dobry i bez drobinek - jestem w fazie testowania)

PODSUMOWANIE:
Jak na razie jest to mój ulubiony podkład drogeryjny i na pewno go kupię, gdy mi się skończy, nigdy mnie nie zawiódł i po prostu uwielbiam go używać ♥ Oczywiście polecam!!!


Miałyście? Polecacie? :)


34 komentarze :

  1. Ładny efekt, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny efekt! ja z rimmela uwielbiam stay matte w nowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób już mnie na niego namawia :)

      Usuń
  3. oglądałam go w drogerii ale nie kupiłam jeszcze wiem ze wiele osób jest z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może ( i mam nadzieję) w tym miesiącu będzie promocja -40% w Rossmanie na kolorówkę, to wtedy możesz się nad nim zastanowić, bo jest świetny :) Do tego czasu możesz go przetestować, weź sobie próbkę, chociażby właśnie z Rossmana i zobacz czy Ci podpasuje :)

      Usuń
    2. Czaję się na niego już z pół roku, ale ciągle wybieram coś innego. Zresztą - ile można mieć podkładów ;) Ale gdyby było -40% w Rossmannie to na pewno bym się skusiła. Trzeba się czaić ;D

      Usuń
    3. Trzeba trzeba :) Tym bardziej, że tego już mi niewiele zostało, co tam ze mam jeszcze 5 innych :D

      Usuń
  4. Match perfection bardzo lubię :) wake me up też mam,ale za ciemny odcień i tak sobie leży i nie wiem co z nim zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś mieszać go z jakimś jaśniejszym podkładem? :c

      Usuń
  5. wygładzasz w nim świetnie <3 byłam zdziwiona że tak dobrze zakrywa niedoskonałości
    Masz fajny blog obserwuję :)

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele dobrego o nim słyszałam, u Ciebie wygląda super - te rozświetlenie jest z takim matowym wykończeniem a nie z tłustym, tak? czy twarz jest przypudrowana? kończy mi się healthy mix i zastanawiam się miedzy revlonem i właśnie wake me up

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu na twarzy mam tylko ten podkład, wykończenie jest pomiędzy matowym a właśnie takim "tłustawym", po prostu satynowe :) Moim zdaniem healthy mix jest trochę bardziej matowy :) Pisząc revlon masz na myśli colorstay? :)

      Usuń
  7. WOW, wyglada naprawde przeslicznie na Twojej buzi, moim zdaniem faktycznie nie powinnas go zmieniac : )))) Ja osobiscie nie probowalam, ale slyszalam o nim dobre opinie.
    Ps. Sliczny wyglad bloga, zrobilas go sama? : ))
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
      Wygląda robiłam sama z małą pomocą chłopaka :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie, naturalnie wygląda, chociaż widzę, że krycie też ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie na buźce wygląda! podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u Ciebie wygląda pięknie, sama go nie próbowałam ale wydaje mi sie ze cos co ma drobinki nie będzie dobrze wyglądało na mojej tłustej cerze takze raczej go nie spróbuje. kiedyś kupilam Revlon photoready i po nałozeniu swieciłam się jak latarnia morska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana, odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam ten fluid w ciemno. Od razu jak przeczytałam w poprzednim poście, że jest to Twój ulubiony podkład, poleciałam do sklepu i kupiłam. Jestem meeeeeega zadowolona z tego zakupu <3 Poprzednio miałam bonjouris healthy mix i również byłam zadowolona ale wake me up rimmel jest o wiele lepszy i tańszy. A tak przy okazji tego, że pisze tutaj komentarz to muszę pochwalić Cię za wspaniały blog. Codziennie z niecierpliwością czekam na nowy post. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło i ciesze się, że mogłam pomóc i że jesteś zadowolona :) Mam nadzieję, że kolejne moje recenzję także się na coś zdadzą :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. ładnie pozakrywał :) Może będzie dobry i dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zużyłam go już 5 buteleczek ! Zdecydowanie najlepszy podkład drogeryjny jak dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nieźle, u mnie na pewno na jednej też się nie skończy <3

      Usuń
  15. Testowałam ten podkład na warsztatach. tzn inne dziewczyny testowały dla mnie akurat był za ciemny ten jeden jedyny egzemplarz co był. Na Allegro widzę są dobre ceny ... Tylko jaki odcień wybrać , żeby trafić dla siebie ? Jeszcze zostaje Rossman. Ale tam akurat mam nie po drodze :(
    Pozdrawiam
    ps. świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że do Rossmana Ci nie po drodze, bo mogłabyś wtedy wziąć sobie próbeczkę i dopasować kolor :)

      Usuń
  16. skuszona Twoimi opiniami o Rimmel wake me up zakupilam owy podkład, w związku z tym ,że mam jasną cerę (nie jestem jakimiś bladziochem o porcelanowym kolorze, ale po prostu normalna jasną) wybrałam najjaśniejszy odcień czyli ivory.
    po pomalowaniu się przeżyłam szok , jest co najmniej o odcień za ciemny. nie wiem czy to wina aplikacji czy kremu do makijaż . może masz jakieś podobne spostrzeżenia co do tego podkładu i tego konkretnego odcienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko, co myślę o tym podkładzie zawarłam w notce, odcień dla mnie jest idealny, jak wyciskam sobie na rękę wydaje się być ciut pomarańczowy i za ciemny, ale na twarzy wygląda super, jeżeli chcesz podobny podkład to Rimmel match perfection też jest bardzo fajny i ma w swojej gamie bardzo jasne kolory, możesz w Rossmanie kupić próbkę i wypróbować przed zakupem :)

      Usuń