2013/11/07

RECENZJA: YSL ROUGE PUR COUTURE #40


OBIETNICE PRODUCENTA:
Magia Rouge Pur Couture, zamknięta została w gamie unikatowych odcieni inspirowanych trzema emblematycznymi kolorami YSL: czerwienią, fuksją i pomarańczem. Jej złote etui w stylu Couture ujawnia ochronną i nawilżającą konsystencję, wzbogaconą o nowe pigmenty, która nadaje ustom wyjątkowo jedwabiste wykończenie i bardziej olśniewający efekt niż kiedykolwiek. 

Cena: 135 zł / 3.8g (3.8 ml)
Ważność: 24 miesiące od otwarcia  

ZALETY: 
+ eleganckie, luksusowe opakowanie (może służyć jako lusterko przy malowaniu ust )
+ piękny klasyczny odcień czerwieni
+ niesamowicie napigmentowana
+ nawilża, wygładza, usta wyglądają bardzo apetycznie 
+ idealna konsystencja, daje uczucie komfortu, nie czuć że ma się coś na ustach
+ utrzymuje się wiele godzin

WADY:
- niestety cena, mi udało się ją kupić na promocji w Douglasie za 67 zł i wątpię że kupiłabym ją w regularnej cenie


 Podsumowując:
Muszę przyznać, że to moja ulubiona czerwona szminka i jeżeli macie możliwość wydania taką kwotę to bardzo polecam :)




 Podoba Wam się?

Jestem ciekawa, jaka jest Wasza ulubiona czerwona szminka? :)


11 komentarzy :

  1. Ja używam pomarańczowo-czerwonego lakieru do ust również od YSL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh zazdroszczę ;c Bardzo go chcee *_*

      Usuń
  2. Przepiękny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy kolor, pieknie napigmentowana. Przez Ciebie mam nowy must have!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny kolor. ja uwielbiam czerwienie z MACa szczególnie moją paletke 6 czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię:) Sama chciałabym mieć taka paletkę :)

      Usuń
  5. Cudnie wygląda na ustach, czerwienie są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uwielbiam czerwienie, mogłabym mieć każdy odcień :)

      Usuń