2013/11/30

RECJENZJA: L'OREAL COLOR RICHE NAIL POLISH 843 WHITE GOLD


 Jak tylko Urbanka pokazała lakier Essie beyond cozy, bardzo chciałam go mieć, ale ciężko było z dostępnością, bo był z serii limitowanej. Potem przeczytałam, że pewien lakier z L'Oreala daje mega podobny efekt, mowa tu o odcieniu 843 white gold. Długo na niego polowałam, aż w końcu kupiłam na promocji w Rossmanie. 
By uzyskać pełne krycie, należy położyć dwie warstwy. Efekt jest przepiękny i oryginalny. Kolor zmienia się w zależności od światła, w sztucznym świetle jest taki żółto złoty, a w naturalnym prawie że srebrny. 

Cena: ok 20 zł /5 ml

+ niesamowity kolor
+ trwałość
+ super pędzelek
+ bezproblemowa aplikacja
+ jak na lakier brokatowy zmywanie nie sprawia dużego problemu
+ piękne opakowanie


- pojemność - jest go tylko 5 ml
- wydajność - po pierwszym użyciu ubyło ok 1/5 lakieru


Ciesze się, że go kupiłam, bo jest przepiękny i myślę że będzie ozdabiał moje paznokcie w noc sylwestrową, bo idealnie pasuje na tę okazję :)


9 komentarzy :

  1. Faktycznie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebanalny i przyciągający uwagę efekt, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lakier, nigdy go jeszcze nie widziałam, a akurat szukam czegoś złotego na święta i zbliżający się karnawał:)

    OdpowiedzUsuń