2013/11/24

WYNIKI ROZDANIA

Myślę, że wiele z Was czekała na ten moment :)


Na wstępie, by podtrzymać Was w niepewności (choć większość z Was od razu spojrzy na dół by sprawdzić, kto wygrał :D),baaardzo bym chciała Wam podziękować za spore zainteresowanie, bardzo się cieszę, bo to moje pierwsze rozdanie i nie sądziłam, że będzie Was tak wiele ♥


Aż mam ochotę już zaraz robić kolejne rozdanie :)



Już bez zbędnej gadaniny ogłaszam, że paczuszka trafi do...



Miriam gratuluję i czekam na maila (emiliaa57@onet.pl) z danymi, które pozwolą mi wysłać do Ciebie paczkę :)

Mam nadzieję, że kosmetyki będą Ci służyć i będziesz zadowolona :)

Pozostałym jeszcze raz bardzo dziękuję!!! ♥

Niestety nie mam możliwości obdarowania Was wszystkich, czego bardzo żałuję, pozostało mi tylko życzyć powodzenia w kolejnych rozdaniach :)



13 komentarzy :