2013/12/03

DWIE WYGRANE W JEDNYM DNIU!

Hej dziewczyny!
Muszę się czymś Wam pochwalić :) Dziś rano przed wyjściem na uczelnie znalazłam z skrzynce avizo, kompletnie nie mogłam sobie przypomnieć, co by to mogło być. Okazało się, doszła do mnie nagroda za konkurs makijażowy, organizowany przez firmę Avon. Mega się cieszę i jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się te kosmetyki, niby nigdy nic nie miałam z tej marki, ale na razie mam mieszane uczucia, choć mam nadzieje, że to się zmieni. Na dodatek od razu po przyjściu do domu zadzwoniła do mnie pewna pani z wiadomością, że wygrałam -75% zniżkę na zabieg w gabinecie kosmetycznym, z racji tego, że ankieta, którą wypełniałam kilka dni temu w centrum handlowym, została wylosowana :)

Powiedzcie mi co sądzicie o kosmetykach Avon i czy Wam też przydarzyło się dzisiaj coś ciekawego? :)


32 komentarze :

  1. Też nie jestem fanką Avonu...kiedyś sporo przewijało się ich przez kosmetyczkę mojej siostry, ale poza cieniami w słoiczku i perfumami nic mnie nie zachwyciło. Pamiętam że niektóre prasowane cienie były wręcz skandalicznie mało napigmentowane. Moja mama za to lubiła ich szminki...
    W każdym razie miłego testowania i daj znać czy jakość jest ok ;) Paletka z cieniami ma ładne odcienie, ciekawe czy są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory w paletce są piękne, mam nadzieję, że będą fajne. Biorę się za testowanie :)

      Usuń
  2. Kiedyś kupowałam kosmetyki tej firmy, zwłaszcza tusze do rzęs.
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Graj dzisiaj w lotto :p gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, miałam ostatnio ten tusz do rzęs, dla mnie fajnie sie nim malowało, niestety szybko wysechł;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego chyba jestem najbardziej ciekawa, bo wiele osób go chwali :)

      Usuń
    2. trzeba się nauczyć nim malować, moja siostra powiedziala, że jest jak łopata i dlatego oddała mi...ładny efekt na rzęsach daje.

      Usuń
  5. Też wygrałam w tym konkursie :) wczoraj dostałam nagrody! Nieco rozczarowana jestem cieniami, mimo, że mają dość fajne kolory to są słabo napigmentowane.... reszta wydaje się być w porządku, mimo że ogólnie nie przepadam za ich kolorówką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo super :) To gratuluję! :D Ja mam podobne odczucia...

      Usuń
  6. również nigdy nie miałam nic z Avon, ale mam nadz że Ci się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś miałam super tusz do rzes super shock w tej wersji w złotą zeberkę i byłam bardzooo zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Aż sama się dziwie, bo nigdy nic nie wygrałam tego typu :D

      Usuń
  9. Świetne nagrody wygrałaś! Asortymentu Avon nie znam, więc tym bardziej jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon to taki średniaczek...cudów bym nie oczekiwała :) Niektóre kosmetyki są ok, ale większość to klapa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Avonu lubie szminki dobrze nawilżają i kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała są naprawde dobre zwłaszcza maseczki planeta spa

    OdpowiedzUsuń
  12. z AVONU bardzo lubię serię Planet Spa, swego czasu dobrze zapoznałam się z ich asortymentem ponieważ koleżanka z pracy była konsultantką. Jeżeli chodzi o kosmetyki kolorowe to lubię i często używam kredkę do oczu eye liner w odcieniu - cosmic brown :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To miałaś szczęśliwy dzień! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki !! :)))

    Z kosmetyków Avon kilka kosmetyków uwielbiam kilka nienawidzę :)... osobiście nie umiem powiedzieć jednoznacznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęściara :)
    ja Avonu używałam jeszcze w czasach szkoły średniej, czyli wieki temu.. i na tamte czasy w sumie mi odpowiadały.. choć kosmetykami jeszcze się mocno nie interesowałam, więc oczekiwań wielkich nie miałam ;) teraz nam jakoś nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z kosmetykami Avon jest jak z każdymi, jedne pasują drugie nie. Lubię maskary bo mam pewność że nie były otwierane i są świeże, perfumy u mnie nie trzymają się na skórze, a w kosmetykach pielęgnacyjnych często mnie coś uczula, ale ogółem z Avonu lubię kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń