2013/12/15

MAKIJAŻ: CZARNE SMOKY


Dziś pokażę Wam mocny makijaż, klasyczne smoky eyes, ale z mocno rozświetlonym wewnętrznym kącikiem, plus akcent na usta w postaci fuksjowej szminki.

pic by Aleksandra Iwin



- podkład YSL teint radiance #2
- korektor Vichy dermablend 12 opal + pod oczy L'Oreal lumi magique 1 light
- puder Rimmel stay matte
- róż Sleek 142 antique
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe + Delia brązowy korektor do brwi
- rzęsy Ardell demi wiepies + klej duo
- tusz Benefit they're real!
- eyeliner w żelu Maybelline 08 black gold
- cienie Inglot , Kobo 207 gold, 128 deep black
- usta Kobo szminka fashion colour 108 fuchsia


33 komentarze :

  1. Świetnie Ci to wyszło, ja mam zawsze problem z roztarciem cieni. Czym je rozcierasz? Jakieś sprawdzone sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cienie rozcieram pędzlami do tego stworzonymi :) Ja lubię i używam Maestro 497, Real Techniques z serii duo-fiber, bądź Inglot 4ss :) Zawsze na koniec wszystko rozcieram wszystko czystym pędzlem :)

      Usuń
  2. uwielbiam taki makijaż;) pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać smoky eyes, jednak sama nigdy go nie wybieram, wydaje mi się, że do mnie nie pasuje, jest zbyt "obciążające". U Ciebie z kolei wygląda super:) i świetne zestawienie z żywym odcieniem różu na ustach, dodaje makijażowi świeżości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Kocham smoky, ale sama bardzo rzadko aż tak mocno się maluję, raczej wolę siebie w brązach :)

      Usuń
  4. Szczerze Ci mówię, że jest niesamowity !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity makijaż, perfekcja :-) i wszystko co uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! Strasznie dziękuję ! :D

      Usuń
  6. Świetny! A rzęsy - cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Szkoda, że nie prawdziwe :C

      Usuń
  7. Przepiękny odcień szminki! Cudo :)
    Podoba mi się akcent złota w wewnętrznych kącikach oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Tobie podoba :))

      Usuń
  8. Proste, ale bardzo efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo zdolna ;) świetnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Żaden problem, pewnie, że zrobię Ci takie pazurki! :)
    Ale Ty robisz mi taki cudowny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie to wygląda, perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydymione oko wyszło Ci rewelacyjnie:) Ja, niestety, nie radzę sobie z ciemnymi cieniami. Każde moje podejście kończy się nieestetycznymi plamami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyć, ćwiczyć! I blendować :) Za którymś razem na pewno wyjdzie super :)

      Usuń