2013/12/02

MAKIJAŻ: ISKRZĄCY GRANAT


Mam nadzieję, że dzisiejsza propozycja makijażu Wam się spodoba i myślę że może się świetnie sprawdzić w okresie karnawałowym, czy na studniówkę.

Co Wy na to? :)

pic by Aleksandra Iwin

- baza pod cienie Hean
- podkład Revlon colorstay 150 buff
- korektor Vichy dermablend 12 opal
- puder Rimmel stay matte
- bronzer NYC smooth skin sunny
- róż Sephora #4 peche tendre
- jako rozświetlacz cień Inglot 397,
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe
- rzęsy Ardell demi wiepies
- tusz Benefit they're real!
- eyeliner w żelu Maybelline 08 black gold
- cienie Inglot 353, 327, Kobo 128 deep black, pigment Essence 17
- usta Inglot sleeks cream 100

11 komentarzy :

  1. Pasuje do twoich kocich oczu ;)
    b. ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi chodzi ostatnio granat pogłowie :) Twój makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Piękny ! Od razu poznałam rzęsy z Artdell :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Bardzo pasuje ci granat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory, uwielbiam granat <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne współgra z Twoimi oczami, śliczny i uwodzicielski makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż i bardzo ładnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne makijaże na blogu, ciekawe posty, będę zaglądać częściej :) uwielbiam granat, makijaż obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, mam nadzieje, że moje przyszłe posty także się Tobie spodobają :)

      Usuń