2013/12/29

MAKIJAŻ KARNAWAŁOWY


 Dziś makijaż, który idealnie wpisuje się okres karnawału. "Zgapiłam" go od KatOsu, strasznie mi się spodobał, więc postanowiłam się nim zainspirować i wyszło mi coś takiego :D
Użyłam tu po raz pierwszy Aqua brow, na razie moje wrażenia są pozytywne, aplikacja nie jest taka zła, ale muszę jeszcze ją rozpracować :)

 pic by Aleksandra Iwin

 Przepraszam za moje przekrwione oko, wygląda to mało estetycznie, niestety nie mam na to większego wpływu. Próbowałam to zniwelować w Photo Shopie, ale niestety mistrzem PS to ja nie jestem :)

Użyte kosmetyki:
- podkład Rimmel wake me up #100 ivory
- korektor Vichy dermablend #12 opal + pod oczy L'Oreal lumi magique #1 light
- puder Rimmel stay matte
- róż Sleek antique #142
- brwi Make up for ever aqua brow #25
- rzęsy Ardell demi wiepies + klej duo
- tusz Clinique high impact mascara
- eyeliner w żelu Maybelline
- cienie Inglot 110, 363, Kobo 128 deep black, My Secret star dust #10
- usta L'Oreal shine caresse #103 marilyn


Jeśli Wam przypadł do gustu ten makijaż, będzie mi miło, jak klikniecie w serduszko na Makeup Geek :)


13 komentarzy :