2013/12/30

MAKIJAŻ KARNAWAŁOWY W ZIELENI


Przedstawiam Wam druga propozycję makijażu karnawałowego, tym razem królują zielenie i odrobina złotego połysku.

Przy okazji chciałam Wam życzyć najświetniejszego Sylwestra, wszystkiego co najcudowniejsze w nowym 2014 roku, żeby wszystkie Wasze postanowienia zostały zrealizowane, a marzenia spełnione i żebyście na swojej drodze napotykali same pozytywy!!! ♥
Bardzo dziękuję też za to, że jesteście i znajdujecie chwilkę, by napisać parę słów, to bardzo motywujące i mam wielką nadzieję, że ze mną zostaniecie i że nasze grono się powiększy i będziecie pomagać mi w ulepszaniu bloga, mojej osoby i tego co robię :)


Użyte kosmetyki:
- podkład Rimmel wake me up #100 ivory
- korektor Vichy dermablend #12 opal + pod oczy L'Oreal lumi magique #1 light
- puder Rimmel stay matte
- róż Sleek antique #142
- brwi Make up for ever aqua brow #25 + Delia żel do brwi
- rzęsy Ardell demi wiepies + klej duo
- tusz Clinique high impact mascara
- czarny eyeliner w żelu Maybelline
- cienie: Inglot 327, pigment #85, Kobo #214, Essence pigment #01 studio 54,
Glazel eye shadow terracotta #5
- usta Chanelrouge coco shine #46 liberte


30 komentarzy :

  1. Już drugi Twój makijaż bardzo mnie zachwycił, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny błysk na oku!
    Życzę dużo sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. oczy trochę jakby nie z tego świata. magnetyczne. hypnotajzin;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście odbieram to jako komplement i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. no no ;D pieknościowy;D ja tam lube jak się świeci i błyszczy;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, ja widzę tu raczej srebro niż zieleń aaa nie przepadam za srebrem na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, bo nie użyłam ani odrobiny srebra ;p są to perłowe, połyskujące cienie, a "srebro", które możesz widzieć to odbijające się światło :)

      Usuń
  6. prześliczne oczko zmalowałaś! pięknie wyglądasz (jak zawsze!) :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh <3 Dziękuję kochana :D Tobie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :*

      Usuń
  7. Piękny makijaż, wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow, piękne oczy! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie kolorów świetne, robi niezłe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! masz idealną cerę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) I uwierz mi, że nie, w tej chwili to mam na czole armagedon xD

      Usuń
  11. ale piekny makijaz wow! i te kolory... ;) wow, masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna cera!!! Zazdroszę bardzo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekielnie dobry makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Tobie podoba :)

      Usuń
  15. Jaki cudowny makijaż!uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń