2013/12/08

MAKIJAŻ: NA PRZEKÓR ZIMIE


Dzisiejszy makijaż trochę odbiega od zimowej kolorystyki, nie było to celowe, mimo, że za tą porą roku nie przepadam. Stało się tak, bo chciałam wypróbować i pokazać Wam kilka moich nowości kosmetycznych, ogólnie pewnie nie wybrałam bym takiego odcienia szminki do tego makijażu oczu ;p
Wszystkie nowe kosmetyki zaskoczyły mnie na plus i mam nadzieję, że to się nie zmieni. 
A Wy co sądzicie?

 pic by Aleksandra Iwin 




- podkład Rimmel match perfection 101 classic ivory
- korektor Vichy dermablend 12 opal
- puder Rimmel stay matte
- róż Sleek 142 antique
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe + Delia brązowy korektor do brwi
- rzęsy Ardell demi wiepies
- tusz Benefit they're real!
- eyeliner w żelu Maybelline 08 black gold
- cienie Inglot 353, 344, 363, Kobo 207 gold, pigment Essence 07 safety first
- usta Bourjois color boost 05 red island


49 komentarzy :

  1. Piękny makijaż, oko wygląda fantastycznie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny makijaż oka, mnie kojarzy się z zimą, bo ze świętami ;-) też mam tę kredkę bourjois, ale przynajmniej przy moich ustach z nią koniecznie konturówka, bo mi się rozlewa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie lekko wylewa się poza kontur, dzisiaj spróbuję z konturówką :) Dziękuję za info :)

      Usuń
  3. Jak zwykle twoje makijaże są przecudne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, cudne blendowanie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze te Twoje zbliżenie oka mnie wykończy ! Jak można mieć tak idealne oczy i brwi ! - przepraszam, pominęłam makijaż który jest tu niesamowity ! pięknie dobrane kolory !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak czytam Twoje komentarze to mam takiego wielkiego banana na twarzy, że sobie nie wyobrażasz ♥ Bardzo mi miło! Dziękuję! :D A oko niestety nie jest idealne, bo mam lekko opadającą powiekę w zewnętrznym kąciku i wyciągnięcie kreski jest trochę załamane ;p

      Usuń
  6. Przepiękny makijaż : * pozazdrościć ; ) a blog jeszcze ciekawszy ! : * Będę tu zaglądać ; )
    Obserwuję Oraz Zapraszam również do siebie na nowy odświeżony blog oraz info ! : *
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ci to wyszło! Taki makijaż ci pasuje!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś boję sie czerwieni na powiece, moim zdaniem nie wygląda ona dobrze, ale w Twoim makijazu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie!!!! zimo won!!!! kolorowo i bajecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A zima niech ucieka :D

      Usuń
  10. ale jesteś piękna! po raz pierwszy spodobała mi się czerwień na powiekach, mądrze ją wkomponowałaś w resztę barw. Tusz They're real jest the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej czuje się zawstydzona :) Strasznie mi miło i dziękuję za tak miłe słowa! :) I fakt - tusz jest prześwietny ♥

      Usuń
  11. Idealna propozycja na przegonienie zimy. Może odtańcz w tym makijażu jakiś taniec wiosny, wtedy będzie szansa na ciepełko<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! <3 Czemu o tym nie pomyślałam... ;>

      Usuń
  12. Piękny makijaż :) Wypróbowałabym u siebie, ale nie mam takich cieni, zastanawiam się nad zakupem jakiś w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja miałam szczęście kupić ten pigmencik z Essence za 3 zł, popatrz w Naturze czasem są takie mega przeceny z końcówek serii itd :)

      Usuń
  13. Uwielbiam makijaże na złość czemuś :D Ten jest po prostu wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! No i wbrew tym zasadom, które słyszymy - mnie jak najbardziej ta szminka pasuje do całości :) choć piszesz, że sama byś nie wybrała. A ja Cię w takim wydaniu widzę w jakimś eleganckim stroju na wielkiej gali :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powieki super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie :) pozwól, że kiedyś pomałpuję i też coś takiego zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  17. Jesteś przepiękna i fotogeniczna! Eh pozazdrościć :D A makijaż cudownie podkreśla oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Niedługo popadnę w jakiś samozachwyt :D Oczywiście żarcik :D

      Usuń
  18. Śliczny makijaż, bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznaś! cudowny makijaż! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny makijaż ;) zapraszam, do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jest przepiekny - idealny! Perfekcyjnie podkreśla twoją urodę. Piekne brwi - wyraźne, ale nie przerysowane i wygladają bardzo naturalnie.
    Przyczepię się, że wewnętrzna część ust jest bledsza x]
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Nie wiem czemu tak się stało ze szminką, bo tuż przed zdjęciami świeżo ją nakładałam :(

      Usuń
  22. BArdzo ładnie, dobre cieniowanie.
    Podkład widze,że się sprawdza :] .

    dodaje do obserwowanych i życze wesołych świąt :))
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podkład jest bardzo fajny :)
      Tobie również życzę wesołych :)

      Usuń
  23. Fajny ten makijazyk:) No i rewelacyjnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wycieniowane oczko:-) piękne usta pozazdrościć:-)

    OdpowiedzUsuń