2013/12/22

MAKIJAŻ WIGILIJNY


Dziś przedstawiam Wam moją propozycję makijażu na kolację wigilijną - subtelnie podkreślone oczy i wyraziste usta, moje ulubione połączenie.

A Wy jaki makijaż wybrałyście na Wigilię? :)


Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel wake me up 100 ivory
- baza pod cienie Hean
- korektor Vichy dermablend 12 opal + pod oczy L'Oreal lumi magique 1 light
- puder Rimmel stay matte
- róż Inglot 52
- brwi color tatoo Maybelline  40-Permanent Taupe + Delia brązowy korektor do brwi
- rzęsy Ardell demi wiepies + klej duo
- tusz Clinique
- eyeliner w żelu Bobbi Brown sepia ink 2
- cienie Inglot 397, 353, 344, 349, Rimmel colour mousse 407
- usta Rimmel apocalips  501 stellar



26 komentarzy :

  1. widzę, że w tym roku duuużo dziewczyn stawia na usta;D pięknie Ci w takich;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Rzęsy są boskie! Usta też. Masz bardzo ładne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż : )
    życzę wesołych świąt
    pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Cudowny kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurna... ale ja mam Stellar i się nie skapnęłam, że to to XD u mnie inaczej wygląda ten kolor.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :) Mam wrażenie, że Stellar u każdego wygląda zupełnie inaczej :)

      Usuń
  5. Śliczny makijaż, uwielbiam taką klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty jesteś absolutnie, obłędnie, obrzydliwie piękna!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ^^ Nawet nie wiem co napisać <3 Nie wiem jak reagować na tak piękne komplementy :D

      Usuń
  7. Piękny makijaż! Bardzo podobają mi się te cienie na powiece! Rzęsy też super się prezentują! Usta soczyste!!! Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi miło i dziękuję! ♥ :)

      Usuń
  8. pięknie wyglądasz! oczko idealne! a usta obłędne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Umiesz spowodować u człowieka uśmiech :D

      Usuń
  9. Boże jakie masz piękne brwi ! Czym je pielęgnujesz, że są takie gęste ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz idealne usta do podkreślania takimi kolorami, pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. klasycznie piękny. cudne oko, a usta.......brak słów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. robisz piękne makijaże! :) i do tego super jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity talent - napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń