2013/12/19

NOWOŚCI - NAGRODY, ZAKUPY

Ostatnio miałam dość dobry czas, i udało mi się w przeciągu tygodnia wygrać dwa konkursy, tzn w jednym zdobyłam II miejsce, ale zaliczam to do wygranej ♥ Dzisiaj odebrałam jedna nagrodę i wybrałam się na mini zakupy, więc chciałam Wam pokazać, co wzbogaciło moją "kosmetyczkę" :)


Nagroda fajna, jestem ciekawa jak sprawdzą się cienie z Glazel :)
Sama dokupiłam pyłki z My Secret z polecenia Maxineczki, a że są na promocji w Naturze teraz za 5 zł to trzeba było wziąć, wybrałam srebrny i czarny z myślą o Sylwestrze :) Zastanawiam się czy nie wziąć jeszcze innych kolorów - jakie polecacie? ;> To samo z rzęsami z Inglota, super promocja - 5 zł na wybrane modele, ciężko je dostać, bo zaraz ktoś wykupuje, ja natknęłam się na te i oczywiście wzięłam :)

To biorę się za testowanie, czyli to co uwielbiam :)


23 komentarze :

  1. Kępki z Inglota bardzo lubię, są niezwykle łatwe w aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość nietypowe, jestem ciekawa jak będą wyglądać na oku :)

      Usuń
  2. O kepki też można kupic za 5 zł? Kurcze to przecież deal życia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, jak spotkam je gdzieś jeszcze to muszę kupić :) Poluję też na fioletowe pióra :D

      Usuń
    2. kurde chcialabym upolowac taka promocje gdzies we Wro ;/

      Usuń
  3. gratuluję nagród;D fajne są;) na bank będziesz zadowolona;D pyłki z secret też mam w planach zakupu, ale ja koniecznie musze dorwać złoty i jakiś fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już mi się podoba ten wypiekany złoty <3 Dzisiaj jeszcze przeglądałam pyłki z My Secret i chyba po świętach pójdę dokupić kilka :D

      Usuń
  4. No no.. Nowości świetne! :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie Glazel!! Mi się marzą te wypiekane:) Są następne w kolejce:) A pewnie w niedzielę wrzucę swatche tej 15-tki co ją kupiłam ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, bo jestem bardzo ciekawa :D Ten wypiekany złoty ma tak świetna pigmentacje, że szok <3

      Usuń
  6. miałam puder z Pierre Rene - fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest niestety dla mnie za ciemny, nie będzie mi dane na razie go wypróbować :C

      Usuń
  7. Aż sama bym się skusiła na pyłki z MySecret. Ja wzięłabym 04 i 05.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jeszcze się dokładniej im przyglądałam, są świetne, muszę je przygarnąć :)

      Usuń
  8. też jestem ciekawa glazel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokażę je bliżej w osobnym poście ;>

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że niebawem zobaczymy cienie Glazel w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeny jest piepiekny ! :D - gdy dochodze do zdjecia Twojego oka to z calego serca Cie nienawidze za idealne oczy i brwi :D !!!!!

    OdpowiedzUsuń