2013/12/27

PREZENTY GWIAZDKOWE I ŁUPY ZAKUPOWE

Dziś będę się chwalić tym, co dostałam pod choinkę i pokażę co znowu kupiłam :D
Mój mikołaj spisał się w 100%, dostałam dokładnie to co chciałam i bardzo mi się wszystko podoba. Wreszcie mam cudny kufer, w którym będę mogła wszystko pomieścić, więc mój stary, mały idzie w odstawkę i trzeba się wziąć za wypełnianie środka nowego. Mikołaj obdarował mnie też w cudne perfumy Lancome la vie est belle, które chodzą za mną od dłuższego czasu, 4 nowe cienie, paletkę na róże z Inglota i piękną pościel z efektem 3D. Na dokładkę dzisiaj jeszcze pojechałam kupić kilka rzeczy, tzn wyszłam po aqua brow, a wyszło jak zawsze :) I tym sposobem kufer wzbogacił się o bezbarwna konturówkę do ust z Make up for ever, skośny pędzelek do brwi z Sephory (nr 15, który wg Maxineczki jest idealny do farbki do brwi), trzy super pigmenty z Kobo (teraz są w promocji za 7 zł), dwa pyłki z My Secret (także na promocji za 5 zł) i dorwałam jeszcze 3 paczki rzęs z Inglota, bo akurat była dostawa (promocja, 5 zł).
 Te wszystkie promocje mnie kiedyś wykończą, a raczej mój portfel, jeszcze tylko wypad do Warszawy i potem bezwarunkowy ban na zakupy! xD

A Was porwał już szał wyprzedażowy? Planujecie jakieś zakupy?


34 komentarze :

  1. też dostałam kuferek tylko większy :) właśnie zaczynam w niego pakować kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra :) Moje jedne z ulubionych zajęć :)

      Usuń
  2. identyczny kuferek znalazłam pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka :D Jest świetny :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widzę, że kuferek najpopularniejszy :D

      Usuń
  4. uu rzęsy w niezłych cenach, pigmenty zreszta też. Co do kuferka to mam go od jakiś 3 lat i muszę stwierdzić że go nie lubię. Planuję zakup zucca case albo tego plecaczka z inglota. Kuferek ma swoje plusy- mozna w nim poukładać produkty i jak się go otworzy to wszystko jest wiczne i na miejscu co ułatwia pracę ale targanie go ze soba gdziekolwiek to istne piekło! jest cieżki niewygodny i nieporęczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety jest jego minus, ale podoba mi się właśnie to ze go otwieram i widze wszystko gdzie co mam, wszystko ma swoje miejsce. Chciałabym jeszcze tę torbę z Zoevy, chyba trochę mała ale jest świetne i idealne gdzieś gdzie nie potrzebuje tachać wszystkich kosmetyków :)

      Usuń
    2. też chcę tą torbę z Zoevy :)

      Usuń
  5. mnie się też kuferek najbardziej podoba :-) ale i inne rzeczy też :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooo Aqua Brow bym wtuliła;D fajne łowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się <3 Nie mogę się na niego napatrzeć :D

      Usuń
  7. jeszcze lampa, potem ban kochanieńka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! i tłoo! <3 To jest tak oczywiste, że nawet nie biorę tego pod uwagę :D

      Usuń
  8. Świetny kuferek.
    Ja niestety nie znalazłam takiego pod choinką :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuuu że wcześniej tego bloga nie widziałam , jest cudny obserwuje i będę tu zaglądać częściej ;) pozdrawiam i gratuluje bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziękuję! Niezmiernie mi miło :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. super prezenciory! ja obsługi farbki MUFE nie umiem się nauczyć.. też kupiłam ten pędzelek z Sephory i nadal efekty są bardzo mizerne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy raz też średnio wyszedł, trochę się namachałam pędzelkiem, no ale coś tam wyszło, efekt zobaczycie pewnie jeszcze dzisiaj w poście makijażowym :D Najgorsze pierwsze 20 razy.... :D Może potem będzie lepiej :)

      Usuń
  11. Prezenty super. Miałam okazję wąchać te perfumy i przyznam szczerze że zapach na prawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne prezenty, kufer i pościel przyciągają mój wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten perfum i jest obłędny:)świetne łupy

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, a co planujesz kupić w Warszawie?:D Może coś pomogę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super, bo jest tyle rzeczy, które chciałabym mieć, że nie wiem co wybrać :D Na pewno w MAC kupie korektor pro longwear, róż harmony, płyn do czyszczenia pędzli i myślę nad pędzlem 217 i jestem w 99% pewna że go tez wezmę. Chciałam wziąć też coś z TopShopu, interesują mnie szminki i róże. Chciałam tez zobaczyć mgiełki do ciała z Victoria's Secret, może coś z Bath and body works ;>

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie mi świetnie służył :)

      Usuń
  16. Świetny kufer! ;)
    http://aguulaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń