2013/12/26

WISHLIST

Hej wszystkim! :)
Jak Wam mijają święta? Mikołaj hojny? Pochwalcie się czym Was obdarował.
Ja chyba musiałam być grzeczna, bo właśnie to co chciałam i to jeszcze nie koniec, bo przede mną, dokładnie 5 stycznia,  wyjazd do Warszawy ♥ Czekam na to jak małe dziecko, mega się cieszę, bo wreszcie będę miała okazję przemacać wszystkie kosmetyki MAC ( *___* ) i oczywiście kupić sobie kilka rzeczy.
W związku z tym chciałam Was zapytać, co Warto kupić, co polecacie i nie chodzi mi tylko o kosmetyki MAC, chciałam tez coś wypróbować z asortymentu Top Shop. Zależy mi na takich sklepach, które są tylko w Warszawie, a produkty z tych sklepów ciężko dostępne.

Także jestem bardzo ciekawa, co uważacie za godne uwagi :)

Miałam Was tez pytać o promocje w Sephorze, ale właśnie przeczytałam ze od jutra jest -25% na wszystkie kosmetyki do makijażu + pędzle, więc lecę po aqua brow (do 31.12.13) ♥ Chyba, że coś jeszcze polecacie? ;>






10 komentarzy :

  1. Mam dokładnie ten sam korektor :) a ruby woo i czyścik do pędzli marzą mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Blog ♥ . Mam podobny korektor do tego ; ) Obserwuję < 3 Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Który dokładnie? :) Też myślę o tym, no ale niestety nie mogę mieć wszystkiego na raz :C Pewnie jeszcze mi się tyle razy zmieni, zwłaszcza jak wejdę do salonu MAC i zobaczę te wszystkie cuda <3

      Usuń
  4. z Twojej listy mam aqua brow - totalny must have jeżeli chodzi o brwi :D poza tym posiadam Riri Woo, która jest bardzo podobna do Ruby Woo - jest świetna ;D Jak kupisz 217 to zmieni się Twoje życie, jeżeli chodzi o rozcieranie cieni :D Też czaiłam się na velvet lips z topshopu, ale ostatecznie kupiłam velvetines z lime crime. A co do topshopu - polecam rurki, mają najlepsze jeansy na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, no i w MACu koniecznie popatrz na paint poty, głównie painterly polecam jako bazę pod cienie ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za Twoje typy :D Obczaję wszystko co tylko się da :D

      Usuń
  5. korektor pro longwear jest rewleacyjny. pędzel 217 to must have. Aqua Brow też świetna. Brush Cleanser bardzo przydatny. nie znam tego różu z Maca ale polecam np Well Dressed- jest piękny. nie wiem co jeszcze Ci mogę z Maca polecic. Wszystko lubię :) kosmetyków z Top Shop nie znam to się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń