2014/01/16

MAKIJAŻ: CZERŃ I BIEL

Biorę udział w III edycji konkursu na Ambasadorkę Pierre Rene oraz Miyo. Zadaniem konkursowym jest między innymi wykonanie makijażu w tematyce "Czerń i biel", która bardzo mi się podoba i chciałam się z Wami podzielić moimi zmalowanymi poczynaniami :) 
Zgłoszenia do konkursu można jeszcze wysyłać do końca jutrzejszego dnia, więcej informacji na >>FB Pierre Rene <<

Moja propozycja do codziennych nie należy, postanowiłam nieco zaszaleć i wyszło coś takiego:


Mam nadzieję, że się nie wystraszyłyście, jak większość osób, które widziały mnie w tym makijażu, i że choć trochę moja praca przypadła Wam do gustu :)


48 komentarzy :

  1. Piękny! kojarzy mi się z czarnym łabędziem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra! Co post, to tym bardziej stwierdzam, że nie ma sensu startować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, wygląda niesamowicie efektownie! Sporo pracy włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zamknęłaś oczy to się zakochałam :) Rzęsy są świetne ale sporo zasłaniają niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest oszałamiający !! Cały czas zbieram szczęke z podłogi ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny makijaż i rzęsy. Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalna praca!
    Nie mogę przestać patrzeć tak mi się podoba!
    Dokładność i precyzja wykonania na 100%.
    Pozdrawiam Paula;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! <3 Obyś była prorokiem :D

      Usuń
  9. Co za rzęsiska! wszystkie te makijaże na pierre rene podobne ale Twój najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :D Dziękuję za tak wielkie słowa <3

      Usuń
  10. Boooooooooooooooże chyba najpiękniejszy makijaż jaki widziałam świetnie że nie stoisz w miejscu tylko jesteś coraz lepsza w tym co robisz rewelacja ! :) Kamila PAwlikowska

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny pomysl i swietne rzesy dorwalas! niesamowicie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako jedna z niewielu masz talent. Cudownie!

    http://www.letsgetfittonight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie! widać, że się napracowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!! Zdolniacha z Ciebie :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, zwariowałam na punkcie rzęs <3!

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż genialny ! Wygrałaś ? Powinnas ! Dodaje do obserwowanych koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow!! Cudny :) Ślicznie :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, pozamiatałaś!! Genialnie wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny :) widać ze kosztował bardzo dużo pracy. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba makijaż :)
    dodaję blog do obserwowanych
    uwielbiam oglądać piękne makijaże , są dla mnie inspiracją
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. makijaz jest obłedny ~!!!!!!!!!!!!!! POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Trudno powiedzieć coś więcej :)
    Całość wygląda świetnie, ale to co w pierwszej chwili rzuciło mi się w oczy i bardzo mi się spodobało, to brwi :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowity makijaż!
    Bardzo dopracowany i dokładny ;) Kojarzy mi się z filmem Czarny Łabędź ;)
    Życze powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem. Zdolna bestia z ciebie. Powodzenia. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity ! Widać, że jesteś perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow!Rewelacja,jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż jest świetny, dokładny, schludny i robi wrażenie. Ale mam również wrażenie, że u jeszcze jednej dziewczyny widziałam bardzo podobny na ten konkurs:/ nie pamiętam loginu niestety, by Ci podesłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja znalazłam więcej dziewczyn, jakoś tak się złożyło, że większość blogerek wpadło na podobny pomysł, trudno :)

      Usuń
  29. Dziewczyny! Jesteście niesamowite! Tak wielu pięknych komplementów to w życiu nie dostałam :O Dziękuję, że jesteście! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Szalony makijaż :) Życzę powodzenia w konkursie :)

    Ta jakość zdjęć, i te kolory nie zjedzone przez aparat! Cud, miód i malinki :)
    Ja to nerwy tracę przez tą technikę, nie potrafię tak ładnie zrobić zdjęć aby wszystkie kolory makijażu były widoczne :/ Zniechęca mnie to bardzo do publikowania czegokolwiek :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie wyszło idealnie! Bardzo pomysłowo! Masz prawdziwy talent! :-) Tylko pozazdrościć takich umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał arcydzieło - gratuluję talentu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Od razu skojarzyło mi się z Czarnym łabędziem :) Napisz szczerze: ile na tym siedziałaś? :P

    OdpowiedzUsuń