2014/01/26

MAKIJAŻ KOSMETYKAMI PUPA



Tak jak obiecałam, zrobiłam makijaż z użyciem kosmetyków z Pupy, które według mnie sprawdziły się bardzo dobrze i oby tak dalej :)

Widzicie jakąś różnice w zdjęciach? ;>

Będę wdzięczna za serduszka!
>><<


Użyte kosmetyki:
- podkład Rimmel match perfection #101 ivory
- korektor Mac pro longwear NC25
- puder Sephora mineral #10
- bronzer Mac harmony
- brwi MUFE aqua brow #20 + Delia żel do brwi
- tusz Clinique high impact mascara
- kredka do oczu Pupa pupart smoky eye pencil #003
- paletka cieni Pupa pupart pocet #003
- pomadka w płynie Pupa  princess shiny lip fluid #002
- eyeliner brokatowy Pupa princess diamond eyeliner #001
- klej do rzęs Duo




28 komentarzy :

  1. Oczywiście że widać różnicę :) Sama mam lampę i jest to niesamowite ułatwienie w robieniu zdjęć makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica w zdjęciach ogromna! A makijaż super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż!
    widać różnicę w zdjęciach dużą!
    a czy byłaby możliwość, żebyś robiła zdjęcia krok po kroku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Taki mam plan, teraz jak wszystko ładnie widać, chyba nic nie stoi mi na drodze żebym mogła robić takie posty :D Jak tylko będę po sesji, od razu się za to biorę :D

      Usuń
  4. świetny makijaż, subtelny a z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  5. oko bardzo mi się podoba :) o perfekcyjnych brwiach nie wspominając :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja widzę : ) Prześliczne zdjęcia i na prawdę takie mocniejsze kolory ; ) Świetne produkty : ) Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam Serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś zastanawiałam się jak to robisz, że tak pięknie wychodzisz na zdjęciach, cera bez skazy, kolory na oczach intensywne, zdjęcia wyraźne itd :) :) Ten post, przy nowym oświetleniu pokazał, że to była iluzja :) Miałaś chyba dobry flesz w aparacie. Teraz, przy pierścieniówce, zdecydowanie wyszły na jaw wszystkie niedociągnięcia makijażu. Pierścieniówki mają słabą moc, przez co nie nadają się do oświetlania twarzy, raczej do DOświetlania. Chyba, że mamy do dyspozycji również fajny sprzęcik, który potrafimy skutecznie okiełznać. Zauważ również, że zdjęcia nie są już tak wyraźne, szumy wizualne skutecznie utrudniają odbiór. Widzę również, że światło Twojej pierscieniowki jest bardzo zimne, przez co wyglądasz na zmęczoną, cera wygląda niezdrowo, być może to aparat źle teraz odtwarza barwy, jednak przypuszczam, że wina leży po stronie lampki znow- prawdopodobnie daje światło w ciepłocie powyżej 6000K lub więcej. Jeśli opakowanie mówi inaczej - producent kłamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zdjęcia odzwierciedlają prawdziwy wygląd, prawdziwe kolory i bardzo się z tego ciesze. Jeżeli widać teraz moje niedociągnięcia, to jeszcze lepiej, bo zyskuję sobie tym możliwość nauki, poprzez Wasze spostrzeżenia, nie chce zakłamywać rzeczywistości. Poprzednie zdjęcia wyglądały nienaturalnie i nieestetycznie, zauważ, że moja twarz była dość prześwietlona, a ciało było mega pomarańczowe, jak nie moje. Przedtem, aby było widać kolory musiałam nieźle namęczyć się przy przeróbce, teraz praktycznie niczego nie muszę robić, a kolory i tak są widoczne, i to realne kolory, a nie te przekłamane. Teraz mam lampę, która daje dzienne światło, a nie jakieś dziwne pomarańczowe i uważam, że z dużą korzyścią dla mnie. Nie wzięłaś też pod uwagę, że faktycznie mogłam być zmęczona ;p Ale dziękuję za twoją wyczerpującą opinię :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. mam błyszczyk i bronzer od firmy Pupa, całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż;) bardzo podobają mi się cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż piękny i staranny jak zawsze. Ale chyba najbardziej przyciągnęły moją uwagę usta, takie soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardzo ładny. Bardzo podoba mi się jego kolorystyka, lubię taką ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny make up, jakoś nie mogę doszukać się tych niedociągnięć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam poczwórne cienie Pupa i kredkę do smokey i je uwielbiam! :)
    A aqua brow to moje malutkie marzenie, ale mam sporo w chwili obecnej produktów do brwi + rzadko się maluje, więc n razie czekam, aż choć jeden kosmetyk się ksończy.
    Makijaż bardzo ładny, choć ja jestem wierną fanką matowego wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Usta wyglądają cudnie! Ślicznie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzucający się w oczy a zarazem delikatny. Uwielbiam takie makijaże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wydobywa głębia oka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba makijaż oka sama taki bym nosiła

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się makijaż oczu :) Śliczna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz tutaj jestem, nie do wiary ;-)
    Jesteś bardzo ładną dziewczyną !
    Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny makijaż, taki dziewczęcy :D Ładnie w nim wyglądasz. Z Pupy (jak to brzmi xD) mam palętke z odcieniami fioletów, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś piękna, zdolna i w ogóle same ochy i achy! :D

    OdpowiedzUsuń