2014/01/26

NOWOŚCI OD PUPY


 Hej dziewczyny!

Te cudowne kosmetyki weszły w moje posiadanie dzięki wygranej w konkursie organizowanym przez magazyn In Style. Wszystko bardzo mi się podoba - od opakowań po odcienie - strzał w dziesiątkę! :)
W niedługim czasie zrobię makijaż tymi właśnie kosmetykami, żeby pokazać Wam dokładniej ich działanie. Już nie mogę się doczekać, zwłaszcza, że sprawiłam sobie lampę pierścieniową i jestem ciekawa efektów :>

- pupart pocket kit smoky edition #003 purple - paletka + kredka
- lakier do paznokci lasting color #752
- cień w kremie vamp! #002
- pomadka w płynie shine lip fluid pupa princess #002
- eyeliner brokatowy diamond eyeliner pupa princess #001


Miałyście/macie coś z tych produktów?

Jakie jest Wasze zdanie na temat kosmetyków Pupa?


12 komentarzy :

  1. nie mam ale na swatchach wyglądają super :) fajny ten cień w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące odcienie! Czekam na makijażową odsłonę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu ;)
    fajna sprawa te kosmetyki :D
    gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie są boskie;) i oczywiście gratuluję wygranej;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz czytam o tej firmie :) Ale ich produkty prezentują się dość ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki, paletka ma świetne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki mają interesujące :) Paletka całkiem nieźle się prezentuje :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, gdzie do wygrania są 3 zestawy kosmetyków Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam kosmetyków PUPA, ale wyglądają świetnie :) Miłego malowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zraziłam do tej marki. Niby mają takie dobre kosmetyki a zawiodłam się :/

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny makijaż! kosmetyków tej marki jakoś jeszcze nigdy nie używałam, słyszałam o niej, ale wydaje mi się, że jest ciężko dostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny i estetyczny makijaż ;) Błyszczyk bardzo mi się podoba ;)

    A blog bardzo interesujący także pozwolę sobie dodać do obserwowanych :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż:) Zazdroszczę produktów z Pupy ^^

    OdpowiedzUsuń