2014/01/29

RECENZJA: KOBO COLOUR TRENDS


Dziś jest produktywny dzień, publikuję drugą recenzję i przypadkowo znowu przedstawiam Wam produkt marki Kobo, tym razem będzie to szminka ze względnie nowej serii Colour Trends w odcieniu #305 sensual purple. Po otwarciu opakowania ukazuje nam się przepiękna bordowa szminka, która skradła moje serce, jak tylko ją zobaczyłam na półce sklepowej, ale nie od razu wpadła do mojego koszyka, choć powinnam...

OBIETNICE PRODUCENTA:
Intensywny i trwały kolor ust. Bogata formuła pomadki działa jak odżywczy balsam.
Do wyboru mamy jedenaście odcieni.
Cena: 15,99 zł / 3,8 g (Natura)

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- niesamowicie mocno napigmentowana
- bardzo trwała, trwalsza od pomadek z serii fashion colour
- lekko tępawa konsystencja
- mocno przylega do ust
- nie rozmazuje się, nie wylewa poza kontur
- nie zauważyłam żeby wysuszała
- posiada satynowe wykończenia
- ta seria ma przepiękne odcienie, myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie
- nie podkreśla niedoskonałości ust

Po prostu szminka ideał ♥ Kolejny niesamowicie udany produkt Kobo, coraz bardziej podoba mi się ta firma. Aż mam ochotę iść i wykupić wszystkie kolory :) Możecie czuć się w pełni pokuszone do zakupu, szczerzę polecam!

Lubicie takie kolory? Czy jednak wolicie jaśniejsze odcienie na ustach?



41 komentarzy :

  1. Przepiękny kolor ! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska! ale ja wolę jednak łagodniejsze;) choć nie powiem, żeby mnie nie kusił ten kolor;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!
    Mam 3 inne kolorki z tej serii i muszę przyznać, że jest bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna osoba chwaląca szminkową serie Colour Trends :) ach, chciałabym je pooglądać na żywca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi by pewnie nie pasował taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dowiesz się jak nie spróbujesz, ja kiedyś stroniłam od ciemnych szminek, a teraz mogłabym nosić tylko takie :D

      Usuń
  6. cudny kolorek!
    a jak mówisz, że taka dobra, to muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancki i głęboki kolor :) Nie miałam pomadek Kobo, jakoś mnie do nich nie ciągnie, myślę że prędzej zwróciłabym uwagę na Catrice, nie wiem czemu ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaśniejsze, a ten wrzuciłabym na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek faktycznie śliczny, ale nie wiem czy odważyłabym się na taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor jest cudowny! Fajnie, że nie wysusza ust bo ja mam z tym ogromny problem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna!! jutro lecę kupic <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! jutro będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak wolę jasne kolory na ustach, ale bardzo podoba mi się krycie, usta wyglądają pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa innych odcieni, bo ten jest zdecydowanie za ciemny na dzień, a właśnie szukam czegoś do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama wolę jaśniejsze odcienie na ustach, ale muszę przyznać, że szminka mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny kolor, uwielbiam takie szczególnie jesienia i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ją, ale jeszcze nie użyłam ;) Pięknie prezentuje się na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam kolory Nude na ustach, ale mam zamiar kupić jakąś czerwoną szminkę teraz na zimę tak dla odmiany :) Ostatnio odkryłam, że pasuje do mojej dosyć jasnej cery i czarnych włosów. Też lubię firmę KOBO. Polecam Ideal Cover Make up od KOBO :) Sprawdza się do zadań specjalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow ale ślicznie wygląda
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo Tobie pasuje, ja bym się nie odważyła z moją bladą twarzą :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze i kolejny kosmetyk ze stoiska Kobo, który muszę obczaić i kupić w tym miesiącu- uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wygląda ten kolor, ale nie wiem czy mi by było w nim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny kolorek ;) idealny na romantyczne wieczory. podoba mi się ;)

    obserwuję i liczę, że się odwdzięczysz ;)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki piękny, głęboki kolor! ale dla mnie za odważny jako codzienny szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor szminki - w sam raz dla zimnego typu urody :) Zastanowię się nad zakupem :) ...
    P.S. Organizuję pod koniec lutego Konferencję Marketing Rekomendacji w branży zdrowie i uroda ( w Wieliczce), a ponieważ bardzo podoba mi się ten blog, chcę pokazać go małopolskim firmom kosmetycznym, salonom urody i salonom kosmetycznym :) Być może odezwą się z propozycją współpracy. Zostawiam kontakt do nas: kontakt@lowcytrendow.pl bo szukam fajnych blogów piszących o kosmetyce, urodzie i zdrowiu. W razie, gdybyście mogły mi kogoś polecić... Pozdrawiam! FB: Anna. Mazurczyk.7. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor przecudny. Na jesień i zimę tylko takie! Muszę wypróbować szminki z tej serii bo Fashion Colour wysusza mi usta.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kolory na jesień i zimę :) Sama mam taki odcień burgundowy z Sephory i używam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny kolor, nie miałam żadnej szminki z Kobo, chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny kolor! ostatnio bardzo lubię takie intensywne..:) pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor, a na ustach wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny kolor .....ja lubie takie ostre kolory ....Tobie tez jest bardzo dobrze w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same perełki u Ciebie na blogu ;) i ten kolor... szkoda, że u mnie w okolicy nie ma kobo :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dopiero niedawno "dorosłam" do tego typu kolorów. Do tej pory używałam tylko odcieni beżów i róży na pograniczu nude. Teraz moje ręce wędrują ku czerwienią, bordo i fioletom :)

    OdpowiedzUsuń