2014/02/17

MAKIJAŻ: OLD GOLD


Bardzo dawno nie było żadnego makijażu, ale nadal próbuję ujarzmić lampę pierścieniową, nie jest to takie łatwe jak mi się wydawało... Ostatnia moja próba skończyła się niestety z marnym skutkiem, dziś było trochę lepiej, ale to i tak nie jest TO. Największy problem mam ze zbliżeniem na otwarte oko, dlatego ten wpis będzie się musiał obejść bez tego elementu... W tym mejkapie użyłam wiele moich kosmetycznych nowości, może wpadnie Wam coś w oko. Mnie niesamowicie urzekł pigment z Inglota #24, który niesamowicie się mieni, co niestety średnio udało się pokazać na zdjęciach, ale możecie wierzyć mi na słowo, że efekt powala. Może być Wam trochę "goło", a to dlatego że nie dokleiłam sztucznych rzęs ;)

UŻYTE KOSMETYKI:
- podkład Rimmel wake me up #100 ivory
- korektor Vichy dermablend #12 opal
- brwi MUFE aqua brow #20 + Maybelline brow drama
- róż Inglot #82
- sypki puder transparentny Mary Kay
- eyeliner Bobbi brown black ink
- tusz Maybelline one by one
- cienie: Inglot #327, pigment #24, Mary Kay złoty cień z paletki @Play
- szminka Inglot (wkład freedom system) #08







23 komentarze :

  1. A tam średnio! Widać, że pięknie się mieni, jak tafla rdzawo-złotej wody:) Ślicznie! Powiedz,czym nakładasz podkład, ze tak fajnie natural ie wygląda? Pędzlem czy gąbeczką??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na żywo wygląda jeszcze lepiej :) A podkład nakładam moim ulubionym pędzlem Hakuro h50s ♥

      Usuń
  2. Złoto, to chyba najlepszy kolor jaki istnieje na świecie. Wszystkie złote cienie, pigmenty - boska sprawa. Śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam złote cienie i każdy złoty makijaż jara mnie niesamowicie:) Wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny makijaż, muszę wyciągnąć moje trio z Mary Kay i zmalować coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TEŻ LUBIE ZŁOTO A MAM PODOBNE ZŁOTO ALE NIE MAM POJĘCIA Z JAKIEJ FIRMY...ZOSTAŁ MI TYLKO SAM WKŁAD. :) A DOSTAŁAM GO I NIE BYŁAM PRZEKONANA WIĘC LEŻAŁ I SIĘ WALAŁ AŻ DO CZASU KIEDY ZABŁYSŁ NA MEJ POWIECE I TERAZ JEST MOIM GURU :)

    OdpowiedzUsuń
  7. błyszczy błyszczy świeci świeci;) ładne te cienie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Ja mam niestety za małe oczy, żeby pozwolić sobie na taką kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi się podoba makijaż Twoich oczu! Wow! Uwielbiam takie odważnie podkreślone oko. Otwarte wygląda tak zmysłowo i kusicielsko, zamknięte bardziej subtelnie i dziewczęco. Bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam złote makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie najbardziej podobają się tutaj usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardzo mi się podoba. I faktycznie robienie zdjęć z lampą pierścieniową nie jest takie łatwe. Też miałam spore problemy z tym.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne złotko! jestem fanką Twoich makijaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne złotko :) Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia wyszły nie najgorsze. Ujarzmiasz lampę pierścieniową ...? No popatrz a ja cały czas myślałam , że mieć lampę =idealne zdjęcia. A tu wszystko jednak trzeba okiełznać . Makijaż bardzo fajny . Nawet bez sztucznych rzęs efekt jest !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały makijaż wygląda nieziemsko ;) A za złotym pigmentem muszę w takim razie rozglądnąć się w Inglocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochalam sie w Tobie i tym makijazu. jezuuu,rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Old Gold to Twój kolor! jak pięknie komponuje się z kolorem Twojej skóry...Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż i baardzo do Ciebie pasuje ;) ps. masz świetnie nałożony róż (nie dziw się, że to piszę, ale ostatnio bardzo zwracam na to uwagę, sama nie wiem czemu hehe :))

    OdpowiedzUsuń