2014/02/10

RECENZJA: AVON ULTRA COLOUR LIP CRAYON REDDY FOR ME


OBIETNICE PRODUCENTA:
Odkryj kolor i blask w jednym prostym ruchu dzięki szmince w kredce Ultra Color. Kredka wysuwa się poprzez przekręcenie podstawy opakowania, dzięki czemu nie wymaga temperowania.
Efekt: usta o głębokim, kremowym i trwałym kolorze o wysokim połysku. Pozostawia na ustach uczucie nawilżenia.
Cena: 30zł / 3g


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- przyjemny, budyniowy zapach
- dobra pigmentacja
- w opakowaniu widoczne są drobinki brokatu, które niestety uwidaczniają się także na ustach, i które lubią transportowac sie na resztę twarzy - to na wstępie dyskwalifikuje ten produkt, a szkoda...
- wygodne, trwałe opakowanie
- dobrze przylega do ust, dzięki czemu ma przyzwoita trwałość
- lekko wysusza usta

Nie polubiliśmy się, brokat na ustach przy codziennym makijażu to nie moja bajka, gdyby nie on byłby to jak najbardziej udany produkt.




22 komentarze :

  1. Mam dokładnie tą samą pomadkę :) zgadzam się z Tobą w 100%.

    Bardzo ładne masz fotki <3 Niezmiernie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, ale trzeba przyznać, że na tym ostatnim zdjęciu wygląda rewelacyjnie. Idealne krycie i piękny, intensywny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pigmentacja i kolor są cudowne. Brokat by mnie denerwował , preferuję szminki bez drobin

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam podobna z Oriflame ale musze w koncu zainteresowac sie avonem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciu wygląda bardzo fajnie, szkoda, że ma drobiny... a zastanawiałam się nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pigmentacja super, szkoda że ten brokat taki upierdliwy jest;/

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest fantastyczny! super, byłam bardzo ciekawa tych kredek, a teraz na pewno jakąs zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, szkoda, że ten brokat jest. Z tego co zauważyłam, to Avon wszędzie sypie tony brokatu :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja mam taką opinię nt tego produktu:) Jakiś czas temu kupiłam w odcieniu śliwki i użyłam może raz. Ten brokat mnie przeraził. Od tego czasu leży nieużywana

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, po zobaczeniu pierwszego zbliżenia samej kredki myślałam, że mój komentarz będzie czymś w stylu "ładny kolor, ale jak dla mnie za dużo brokatu", ale po zobaczeniu koloru na ustach jestem zaskoczona, bo te drobinki jakby gdzieś się gubiły, a kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takich ustach wszystko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz idealnie wyrysowane usta !

    OdpowiedzUsuń
  13. masz ładniutkie usta. ;) no, kolor ładny, ale skoro wysusza, to racja, że nie warto. ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z Tobą w zupełności, gdyby nie te drobinki brokatu produkt całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się mega podoba, nawet z tym brokatem! Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie wygląda i faktycznie pigmentacja super :) ale szkoda że wysusza usta :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie widziałam, że avon ma taki produkt w swojej ofercie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie wolę Cię w tej wersji czerwieni (niż tej z Sephory)

    OdpowiedzUsuń
  19. co za efekt........ pięknie <3 http://kinguskablog.blogspot.com/2014/07/szminka-do-ust-ultra-beauty-skin.html

    OdpowiedzUsuń