2014/02/22

RECENZJA I SWATCHE: CATRICE ULTIMATE COLOUR #110 PINK ME UP





























Dziś pokazuję Wam szminkę, która plasuje się u mnie na podium drogeryjnych szminek. Szczegółowa recenzja tej serii pomadek już istnieje na moim blogu, także zapraszam >>tu<<, teraz chciałam przedstawić mój nowy egzemplarz w odcieniu pięknego ciemnego różu, tzn. #100 Pink Me Up. Jak dla mnie jest to idealny odcień na wiosnę i lato, na pewno będzie często w tym okresie na moich ustach, oczywiście naprzemiennie z Oh Juicy. Bardzo polecam te szminki i czekam tylko aż Hebe zrobi -40% na szafę Catrice! :)













31 komentarzy :

  1. piękny kolorek i super cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jedna z pomadek CATRICE ważyła się na ustach :C ta wydaje się być naprawdę fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. przykra sprawa, u mnie niczego takiego nie było, może trafił ci się felerny egzemplarz :C

      Usuń
  3. próbowałam ostatnio kupić, ale chyba się rzucają na te pomadki, że zupełne pustki w szafie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nic dziwnego skoro są takie fajne :)

      Usuń
  4. Świetny kolor. :)
    Żałuję, że nie wyglądam w takich za dobrze. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor ma ta pomadka,
    Ja z Catrice mam narazie tylko 050 Princess Peach w równie ślicznym pomarańczowym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednej, ale na pewno zacznę od którejś z Twoich. Ta jest cudna, a dziwnym trafem nie posiadam żadnej szminki w odcieniu maliny.. Idzie wiosna, czas nadrabiać! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, bardzo ładnie wygląda na ustach. I widzę, że na ustach nie zmienia koloru bo na wszystkich zdjęciach jest praktycznie identyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdziekolwiek bym go nie nałożyła, kolor jest identyczny jak w opakowaniu :)

      Usuń
  8. Faktycznie jest ciekawa! Kolor ma fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień, szkoda, że mi nie pasują takie mocne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękny kolor! jestem zachwycona :) nie wiem czy miałabym odwagę taki nosić,powoli przekonuję się do czegoś innego niż nudziaki,być może kiedyś taki wybiorę bo prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Soczysty kolor. Mam podobny odcień z p2 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna malinka :) bardzo lubię szminki z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś jakieś 2 kolory z Catrice i fakt , podobały mi się ale jakoś nie chciały się trzymać moich ust

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek, Catrice ma fajne i stosunkowo nie drogie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! Lubię takie kolory i chyba poczekam na promocję w Hebe albo Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. absolutnie piękna! *.*
    sama się takich troszkę boję, ale u kogoś mogę podziwiać godzinami! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam, że są fajne:) Usta wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda ten kolor ;). Nie mam jeszcze żadnej pomadki z Catrice, koniecznie muszę to zmienić! Wygląda na taką, która nie powoduje wysuszenia ust ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest! Dziś własnie testowałam te szminki z Catrice i bardzo mi się spodobały. Mają fajną konsystencję, jeden kolor bardzo wpadł mi w oko (taki różowo brzoskwiniowy), ale niestety został tylko tester. Jeśli czekasz na promocje, to wydaje mi się, że w Naturze są na przecenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten kolor od jesieni, jest cudowny i myślę, że świetnie się sprawdzi wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie prezentuje się na Twoich ustach!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie odcienie :) Cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń