2014/02/16

RECENZJA: RÓŻ MAC HARMONY



OBIETNICE PRODUCENTA:
Róż do policzków i twarzy. Różnorodne formuły. Różnorodne stylizacje.
W sklepie internetowym do wyboru 36 odcieni.
Cena: 96 zł/ 6 g

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- cena trochę odstrasza, ale patrząc ze strony wydajności, to bardzo sie opłaca
- po ponad miesiącu codziennego używania nie widać żadnego ubytku
- bardzo podoba mi się opakowanie, proste, estetyczne, trwałe i bardzo lekkie
- idealne konsystencja, w dotyku puder jest jakby kremowy
- brak jakichkolwiek problemów z aplikacją, dobrze się rozciera, równomiernie rozkłada, nie robi plam
- utrzymuje się na twarzy przez cały dzień
- odcień harmony to idealny puder to konturowania, ma niespotykany kolor, bez grama pomarańczowych tonów, który świetnie imituje cień
- nie ma żadnych drobinek, jest całkowicie matowy
- nie ma zapachu
- świetnie napigmentowany
- nie pyli, nie kruszy i nie osypuje się
- ogromny wybór odcieni i wykończeń,  u mnie na pewno na harmony się nie skończy

Ten produkt to mój ogromny hit i niezbędnik w codziennym makijażu. Według mnie jest wart swojej ceny, nie zauważyłam żadnych minusów i jak widziałam u innych dziewczyn na jak długo starcza jedno opakowanie, to cena przestaje wydawać się wysoka. Lubię inwestować w jakość i w tym przypadku tak jest, także jeżeli szukacie idealnego bronzera, czy pudru do konturowania to ten róż sprawdzi się w 100 %.


28 komentarzy :

  1. Mam ten sam odcień, bardzo lubię :-) szkoda, że nie ma zdjęcia na buźce :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. róż jest genialny! ja mam kilka róży z Mac'a i nie zamienię na nic w świecie;) Harmony to juz chyba powoli kultowy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam póki co nic z Maca... ale wiem, że jak już coś kupię, to będzie to ten róż i pigment Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam jeszcze nic z MACa, ale kiedyś na pewno kupię sobie ten róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kosmetykami MACa dopiero zaczynam, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ten odcień nie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny jest! Musze go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i lubie, jednak przegrywa a moim ukochanym the balm.

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż kolorem bardziej przypomina bronzer :) Ale bardzo fajnie, że nie ma drobinek-osobiście nie lubię takiego błysku w makijażu dziennym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo mi się podoba . Jest troszkę jak bronzer ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Zawarłam taką informację w treści tego wpisu :)

      Usuń
  12. Śliczny ten kolorek! Dla mnie wręcz idealny, uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ochotę wypróbować go do konturowania, ale nie wiem czy uda mi się go ujarzmić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest prosty w obsłudze :)

      Usuń
  14. Ja za nim szaleję na zdjęciach, ale jeszcze nie kupiłam. Boję się używać bronzera, mam wrażenie, że wyglądam w nim... "brudno". Chyba jeszcze nie przyszła moja pora z bronzerem na twarzy, ale na pewno wybiorę się do MACa, żeby zobaczyć, jak prezentowałby się na żywo na mojej twarzy. Może wtedy się skuszę :)
    A tak już totalnie nie w temacie - robisz bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie jak będziesz w salonie to poproś żeby Ci go nałożyła, jedyny i najlepszy sposób by ocenić czy Ci się spodoba :) Szkoda, że nie da rady brać próbek z tego typu kosmetyków xD
      Dziękuję bardzo za komplement! Wiele dla mnie znaczy, bo mam słaby sprzęt i staram się jak mogę, także bardzo się cieszę, że się Tobie podobają :)

      Usuń
    2. Tak zamierzam zrobić, a że niestety MACa jeszcze w Douglasie stacjonarnie nie ma, to chyba poczekam do jakiegoś wyjazdu do Wrocławia albo Warszawy. Potrzebuję profesjonalisty, żeby mi pokazał, gdzie mam tym pędzelkiem pomachać :)
      Naprawdę? W życiu bym nie powiedziała, że to słaby sprzęt. Na Twojego bloga trafiłam jeszcze przed tym spotkaniem w Szczecinie i zawsze zdjęcia cieszyły moje oko. Ładnie je obrabiasz, dodajesz subtelne grafiki, które nie rażą w oczy. Wszystko zawsze jest wyważone. Sama jeszcze raczkuję z rozpracowaniem funkcji mojego aparatu, więc ekspertem nie jestem, ale subiektywnie stwierdzam, że zdjęcia i ogólny wygląd bloga, to Twój zdecydowany atut :)

      Usuń
  15. super blog ! - dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny róż! Czaiłam się na niego, ale w ostateczności z salonu wyszłam z Ladyblush... :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobnego matowego odcienia nie widziałam a wydaje się naprawdę ciekawy :D rzadko używam róży, ale staram się to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka .Własnie zastanawiam sie nad zakupem tego różo/bronzera i mam dylemat czy wybrac harmony czy prism dodam ze jest bladolica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele dobrego słyszałam o tym różu :) na pewno kiedyś zakupię jakiś z maca, póki co lecą do mnie sleekowe <3

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam go za to że można go używać jak róż ale też jest dobry do konturowania:) mega uniwersalny produkt<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Odcień piękny! Fajny chłodny brąz, ja aktualnie używam bronzera z The Balm Bahama Mama i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń