2014/02/11

RECENZJA: SEPHORA LONG-LASTING VINYL LIP LACQUER RED



OBIETNICE PRODUCENTA:
Długotrwały lakier do ust o intensywnym, głębokim kolorze, dający efekt lustra. Ta szminka to połączenie intensywnego koloru i ekstremalnego połysku. Jedwabista formuła z witaminą E nawilża i chroni usta.  

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- intensywny, piękny kolor
- trwałe opakowanie z wygodnym aplikatorem
- nie klei się, ale daje uczucie "ciężkich ust", czuć że ma się coś na ustach, czego nie lubię
- niestety czasem wylewa się poza kontur ust, zwłaszcza w kącikach
- lekko nawilża
- nierównomiernie się ściera
- daje piękny połysk

Jak dla mnie to dość słaby produkt, poza tym, że do czasu wygląda ładnie i ma piękny kolor, niestety nie daje mi komfortu noszenia.


Miałyście go? Może u Was się sprawdził?





26 komentarzy :

  1. Mam go, ale nie jestem zadowolona z zakupu. W ogóle nie nazwałabym go lakierem i na pewno nie long-lasting. Przynajmniej u mnie. Kolor super, ale niekomfortowa do noszenia formuła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, ale szkoda, że ma takie minusy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, ale wolę mat, niż błysk. szkoda, że ma tyle wad :(

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor fajny, ale zdjęcie na ustach wskazuje, że z bliska średnio wychodzi. Niestety na pewno nie pozwolę sobie na kolor rozlewający się wokół ust. No i ja także nie lubię czuć czegoś na ustach, więc odpada.

    OdpowiedzUsuń
  5. patrz no a miałam kupować, dobrze wiedzieć, że nie jest taki super jak obiecują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny efekt na ustach :P Nie spodziewałam się, że może tak ładnie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dla Ciebie lakier do ust ! Polecam Rimmel :) U mnie na blogu wspominałam o tych lakierach do ust kilkakrotnie - są świetne , genialne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i niestety też się u mnie nie sprawdził :c

      Usuń
  8. Sam kolor i połysk wygląda cudnie. Ale jak doczytałam o wylewaniu... Słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ma piękny! I to dla mnie główna przesłanka do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ma piękny, to trzeba przyznać. Osobiście jednak nie lubię wszystkiego błyszczyko-podobne, wolę szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozlewanie się i nierówne ścieranie niestety mocno zniechęca. A szkoda, bo odcień jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie taki kolor jest zdecydowanie za mocny... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog , obserwuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię siebie w takich kolorach. Zdecydowanie wolę coś bardziej naturalnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie jest wygodny, bo na prawdę pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o nie, przepadłam i zakochałam sie w niej bez końca !

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam, ale śliczny efekt ! :)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wygląda na ustach ;)
    bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie prezntujesz się w czerwieniach, to naprawdę twój kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To opakowanie jak na Sephorę jest troszkę ... biedne:( Ale usta masz jeszcze piękniejsze po nim:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest piekny <3 usta wygladaja bajecznie ale przy takich kolorach zazwyczaj boje sie ich scierania... i jak piszesz ze nie rownomiernie schodzi to balabym sie go...

    OdpowiedzUsuń