2014/03/22

ESSENCE PIGMENTS: RECENZJA & SWATCHE 9. ODCIENI



























Ostatnimi czasy troszkę uzbierało mi się pigmentów z Essence, a to przez to, że drogeria Natura zrobiła extra promocję i przez jakiś czas te cienie kosztowały tylko 3,99 zł ♥



MOJE ODCIENIE:
-  #10 fairy dust
-  #11 cotton candy
-  #01 studio 54
-  #04 broadway starlet
- #02 smell the caramel
- #07 safety first
- #22 it's a boy!
- #17
- #19 kiss the frog

OPIS PRODUCENTA:
Pigments marki Essence. Pigmenty do makijażu oczu, ust i paznokci colour arts.  Sypkie pigmenty idealnie sprawdzą się w makijażu oczu, ust oraz dodatku do paznokci. Bogata paleta kolorów, pozwala na delikatny lub intensywny makijaż. Kosmetyk został bardzo drobno zmielony i połączony wraz z równie drobnymi, mieniącymi się drobinami. Pigment zamknięty w bardzo praktycznym słoiczku.
Dostępne 23. odcienie.
Cena: 10.99 / 1,7g (Natura) - mi udało się je dorwać na promocji za 3,99! ♥

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- wiele ciekawych odcieni do wyboru, o różnych wykończeniach (mat, brokat, perła, perła+brokat)
- są świetnie napigmentowane
- bardzo wydajne
- mają super trwałość, ja lubię łączyć je z duraline dla jeszcze większego wydobycia koloru i trwałości, do brokatów potrzebny jest już oczywiście klej
- bardzo uniwersalne, można je łączyć z innymi produktami, mieszać dla stworzenia nowego odcienia, świetnie nadają się do zdobienia paznokci, pełna dowolność, ogranicza nas tylko wyobraźnia :)
- fajne i wygodne opakowania z sitkiem, niektóre mają dodatkową zatyczkę (nowsza produkcja), co jest świetnym rozwiązaniem i mamy pewność, że nic się nie rozsypie
- są ultra drobno zmielone, dzięki temu aplikacja jest bardzo przyjemna i bezproblemowa

Essence bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie jakością tych pigmentów, jeżeli znajdę je jeszcze gdzieś na takiej fajnej promocji, pewnie przygarnę jeszcze kilka, Wam też polecam to zrobić jeżeli Was zainteresowałam i szukacie fajnych i niedrogich pigmentów ;)





25 komentarzy :

  1. O kurcze niezłą mają pigmentację! Mnie interesuje jakiś mega mega mega jaśniutki pigment! Muszę poszukać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. nom, ja ostatnio ku memu zdziwieniu ogromnemu zobaczyłam te pigmenty w Duglasie;p ale tylko pigmenty mieli:) stały pomiędzy szafa NYX a jakoś inna-szok!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne są. A najpiękniejszy #4, lecę szukać po drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... śliczne są... ale nie mam w pobliżu natury :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też na promocji udało się dorwać nr 04 :)) Szkoda, że reszty juz nie było, ale ten zapowiada się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Najbardziej spodobało mi się 4 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłaś na fajną promocje . Pigmenty super ! Pierwszy raz widzę .... zaskoczyły mnie też fajne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pluję sobie w brodę bo u mnie w Naturze była ich cała masa, a mi się wydawało, że one lipne będą i ani jednego nie kupiłam buuuu. 02 i 01 są mega, mam nadzieję, że jeszcze uda mi się je dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Broadway starlet kojarzy mi się z jakimś brokatem z MAC ...ostatnio widziałam w jakimś filmiku i zapragnęłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio jak jestem w naturze to zawsze szperam za tymi pigmentami, do tej pory upolowałam 6 kolorków
    i też kupuje je po cenach promocyjnych, ostatnio w koszu z przecenami znalazłam po 2,99 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taką cenę to tylko brać i kochać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasycenie koloru świetne, kolory wyglądają rewelacyjnie. Dla mnie zbyt błyszczące, ale nie przeszkadza mi to zachwycać się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory są świetne.
    bardzo lubię takie kosmetyki, jedyny problem to to, że mam ich całą szufladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fairy Dust wygląda bajecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pięć tych słoiczków i też bardzo je lubię :)
    Pierwszy kupiłam za 10,99zł, a każdy kolejny za 3,99zł :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są :) Mogą być ciekawą propozycją dla wiosennych makijaży!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pomarańczowy, ale jeszcze z tym starym opakowaniem bez sitka i jestem baaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale miałaś szczęście!! za takie pieniądze aż zal nie wziąć!
    Ja jutro zajde do natury, może też coś upoluję bo często mają fajne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna pigmentacja ! Dużo pozytywów zbierają tez się skuszę na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam w mieście Nature, ale już nie mam :/ Prezentują się świetnie, pomarańcz od razu przykuł moja uwage.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie przekonuje mnie sama idea pigmentów, nie wiem czemu może kiedyś wypróbuję ;)
    Zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ktoś wie gdzie prócz Natury mogę kupić te pigmenty? na allegro nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SuperPharm i Douglasie sa jeszcze szafy Essence :-)

      Usuń
  24. Jakie cuda <3 świetne kolory :) można piękne makijaże z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń