2014/03/24

MARY KAY NAIL LACQUER - RECENZJA & SWATCHE






















MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- lakiery niestety pochodzą z kolekcji limitowanych, ale niektóre są jeszcze do dostania
- przyjemne dla oka opakowania
- wygodne pędzelki, idealnie dopasowują się do płytki paznokcia ułatwiając znacząco aplikację
- bardzo dobra trwałość, nie odpryskują
- wystarczy jedna warstwa do zadowalającego pokrycia
- nie tworzą smug
- dają ładny połysk
- bardzo przypadły mi do gustu odcienie
- bardzo szybko schną - dla mnie to ogromny plus
- mają idealną konsystencję, nie za gęsta i nie za rzadka, bez żadnych grudek
- przy niektórych lakierach, przy aplikacji powstają malutkie, nieestetyczne pęcherzyki powietrza, tutaj nic takiego nie ma miejsca

Cena: 40zł / 7,5 ml

Jeżeli będziecie miały okazje na kupno to serdecznie polecam, może cena mogłaby być trochę niższa, ale jeżeli komuś nie przeszkadza to myślę, że warto, bo lakiery są na prawdę świetnej jakości! I pamiętajcie o tym, że przed zakupem można wszystko sobie wypróbować u konsultantki, a po zakupie (u konsultantki), gdyby się Wam coś jednak nie spodobało, można produkt zwrócić i pieniążki wracają do portfela :)
Łatwo, sprawnie i przyjemnie oraz z gwarancją zadowolenia! A takie przecież powinny być zakupy ♥

Miłego wieczoru i niech ten tydzień przyniesie Wam wiele dobrego! ^^





















22 komentarze :

  1. wszystkie mi się podobają, ale cena odstrasza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena trochę straszy :P ale kolory piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, tylko cena nieco wygorowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne maja buteleczki, ale czerwień najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są ładne.... ale ten pierwszy wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki świetne, ale cena jednak dla mnie troszkę przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amethyst w buteleczce mnie nie zainteresował, ale na paznokciach to już co innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amethyst smoke mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy prezentują się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorąc pod uwagę cenę mogę stwierdzić, że pewnie nigdy po te lakiery nie sięgnę. :) Co nie zmienia faktu, że kolory bardzo mi się podobają, zwłaszcza czerwień.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kolorki :) Ale mimo wszystko bardzo drogie te lakiery ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki - wszystkie trzy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogie jak cholera, ale kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogie i nie dla mnie bo jestem " żelowa" ale muszę przyznać , że kolory bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny! Każdy z nich! *.*
    Cena dobra, jeśli są faktycznie takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbowałam tylko pudru i tuszu do rzęs z MK, a lakiery wyglądają przepięknie, szczególnie ten pastelowy róż :)

    P.S.
    Pięknie tu u Ciebie, zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowności, ale cena straszy. ;/

    OdpowiedzUsuń