2014/03/03

RECENZJA: REPECHAGE HYDRA DEW



Hej dziewczyny!

Jeśli śledzicie mnie na Facebooku to pewnie wiecie, że jakiś czas temu dostałam do przetestowania zestaw pięciu kosmetyków z firmy Repechage, która specjalizuje się w kosmetykach naturalych. Ten fakt idealnie wpasował się w moja pielęgnację, gdyż postanowiłam odstawić wszystkie kosmetyki przeznaczone do trądziku, które niemiłosiernie wysuszały moja i tak już suchą cerę, i przejść na kurację nawilżającą.

Hydra Dew® – linia głęboko nawilżająca dla skóry normalnej i suchej
Linia Hydra Dew® zawierająca wyłącznie naturalne ekstrakty przywraca i zapewnia skórze 24-godzinne nawilżenie i ochronę. Odpowiednia kompozycja składników aktywnych powoduje wygładzenie drobnych zmarszczek powstających na skutek przesuszenia skóry

Zestaw podróżny (5 zmniejszonych produktów z serii + kosmetyczka) >>link<<:
  • Pianka oczyszczająca Gentle Cleansing Mousse - łagodna pianka delikatnie usuwa makijaż i codzienne zanieczyszczenia nie naruszając bariery ochronnej skóry. Proteiny z owsa poprawiają elastyczność i wygładzają skórę. Formuła nie zawiera mydła.
  • Tonik wygładzający Smothing Toner - pomaga zmniejszyć suchość, eliminuje napięcie skóry i przywraca właściwy poziom nawilżenia w jednym prostym kroku. Łagodzi i uspokaja zestresowaną skórę. Ta nawilżająca mgiełka zawiera wiążący wilgoć w skórze ekstrakt z alg, łagodzącą wierzbówkę wąskolistną, lilię wodną o właściwościach wzmacniających skórę oraz słonecznik działający zmiękczająco i ochronnie.
  • Odżywczy żel-krem Nourishing Gel-Cream - bogaty krem nawilżający o konsystencji żelu. Czynnik nawilżający z alg zapewni intensywne nawilżenie, podczas gdy nienasycone kwasy tłuszczowe z oliwek, migdałów i sezamu pomagają skórze przywrócić ochronną warstwę lipidów. Skóra staje się gładka, nawilżona i miękka.
  • Nawilżający krem na dzień Moisturizing Day Cream - lekki, bogaty w substancje pochodzenia morskiego i szybko wchłaniający się krem. Sprawia, że skóra jest jędrna, rozświetlona i widocznie nawilżona. Ekskluzywna formuła oparta na algach morskich przywraca skórze jej naturalną warstwę hydrolipidową, czego efektem jest długotrwałe nawilżanie.
  • Maseczka rozświetlająca Iluminating Cream Mask - głęboko działająca formuła nawilżająca sprawia, że przesuszona skóra staje się gładka i nieskazitelna. Zmniejsza zaczerwienienia i podrażnienia. Naturalne minerały odbijające światło sprawiają, że skóra wygląda promiennie w każdym świetle.
MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- opakowania wyglądają bardzo profesjonalnie, a przede wszystkim są bardzo higieniczne, do nieczego nie musimy wkładać palców, co mogłoby powodować jakieś zanieczyszczenia
- wszystkie produkty mają piękne kwiatowe zapachy 
- mimo, że są to miniaturki wydajność jest świetna, po dwóch tygodniach stosowania nie widać większego zużycia
- pianka do mycia jest bardzo delikatna, nie daje uczucia ściągnięcia, nie powoduje podrażnień
- wygodna aplikacja toniku, który jest w formie mgiełki, można go zabrać ze sobą i aplikować w ciągu dnia dla odświeżenia
- krem na dzień bardzo dobrze nawilża i idealnie nadaje się pod makijaż
- krem-żel ma bardzo bogata konsystencję i lubię stosować go na noc, wy wspomóc regenerację skóry
- już po pierwszym zastosowaniu maseczki widać różnicę, działa jak opatrunek na skórę, koi i intensywnie nawilża, za pierwszym razem nałożyłam dość grubą warstwę i byłam w szoku, że prawie wszystko się wchłonęło, taki zabieg był bardzo potrzebny mojej cerze
- wszystkie moje suche skórki poznikały, a cera stała się bardziej miękka i delikatniejsza w dotyku
- zauważyłam lekką poprawę mojego trądziku, wypryski szybciej się goją, może znalazłam klucz do wyleczenia się z moich nieprzyjaciół...
Uważam, że jest to seria nie tylko dla posiadaczek cery normalnej czy suchej, są to produkty, które świetnie nawilżają i mogą sprawdzić się u każdej z nas :) Z czystym sumieniem serdecznie polecam te produkty i dodam, że fakt dostania tych kosmetyków za darmo nie wpłynął na moją recenzję.

Miłego poniedziałku! ^^


5 komentarzy :

  1. fajny zestaw, to dla mnie zupełnie nowa marka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej marki, ale tonik - mgiełka szczególnie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam marki. Ale intrygująco brzmi maseczka rozświetlająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki ;-D i nigdy nie słyszałam o niej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam, ale takie kosmetyczki z miniaturami powinny mieć wszystkie marki, żeby można było wypróbować produkty przed zakupem. Nie tylko jako materiały promocyjne, ale w normalnej sprzedaży. Świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń