2014/03/04

RECENZJA: SORAYA HIALURONOWY MIKROZASTRZYK































OBIETNICE PRODUCENTA:
Kompleksowa technologia wygładzania zmarszczek i odmładzania wyglądu skóry.
Koncentrat kwasu hialuronowego to wyjątkowe serum dla kobiet, które od kosmetyku oczekują natychmiastowego efektu "lepszej skóry". Koncentrat intensywnie nawilża naskórek, otacza go przyjemnym, wilgotnym kompresem i zapewnia natychmiastowe wygładzenie jego powierzchni. Pojawia się odczucie niezwykłego komfortu, a skóra staje się jedwabista w dotyku i ładnie napięta. Regularnie stosowany redukuje zmarszczki.

Potwierdzone rezultaty stosowania:
- spektakularne wygładzenie naskórka
- intensywne nawilżenie
- natychmiastowy efekt jedwabistej cery
- poprawa napięcia skóry
- natychmiastowa poprawa komfortu cery

Kwas hialuronowy odgrywa niezmiernie ważną rolę w skórze, pomagając jej zachować odpowiednie nawilżenie, sprężystość i jędrność. Jego cząsteczki mają ogromną zdolność do wiązania wody, przez co jest t jeden z najlepszych nawilżaczy znanych w kosmetologii.

Skład: Aqua, Sodium Hyaluronate, Pheoxyethanol, Metylparaben, Ethylparaben, Propylparaben.

Sposób użycia: Koncentrat nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Delikatnie wmasuj. Stosuj samodzielnie lub przed nałożeniem kremu. Stosuj codziennie rano i wieczorem.

Cena: 19,99 zł / 30ml

Ważny 12 miesięcy od otwarcia.

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- wygodne i higieniczne opakowanie w postaci tubki, z której mimo rzadkiego produktu, nic się nie wylewa
- bardzo wydajny
- aplikacja to sama przyjemność
- bardzo szybko się wchłania, dając na prawdę spore nawilżenie, co za tym idzie, skóra robi się bardziej gładka i miękka
- jest świetnym "dopalaczem nawilżeniowym" innych kremów, które dzięki niemi również szybciej i lepiej się wchłaniają
- bardzo przyjemna, żelowa konsystencja
- łatwo dostępny
- stosowna cena do ilości
- sprawdza się pod makijaż
- niestety mimo krótkiego składu, trzy pozycje to parabeny, mimo wszystko wolę unikać tego składnika, dlatego zamówiłam sobie czysty kwas hialuronowy ze strony Zrób sobie krem i porównam Wam działanie
- nie mogę stwierdzić czy wygładza zmarszczki, ponieważ ich nie mam, ale nawilżenie skóry jest zauważalne

Produkt nie jest drogi, więc warto spróbować, zwłaszcza jeżeli borykacie się z suchością skóry tak jak ja.

Jeżeli używałyście kwasu hialuronowego, to chętnie poczytam Wasze opinie.


20 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Jedni niby mówią, że szkodzą, a inni że nie mają żadnego wpływu na nasz organizm i w sumie dokładnie nie wiadomo jak to jest z tymi parabenami, ale jak już napisałam, wolę ich unikać. Mimo wszystko produkt wykończę z przyjemnością, bo działanie jest świetne ale czy wrócę do niego, to nie wiem, zobaczymy jak spisze się ten ze strony Zrób sobie krem :)

      Usuń
  2. Mam go w zapasach i już się nie mogę doczekać aż go spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wylądował w moim denku, jest po prostu dobry, choć ja oczekiwałam od niego więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. super serum które naprawde dziala. ja już po kilku dniach zobaczylam niesamowita różnice. skora jest gladka, nawilżona. zmarszczki sa spłycone a skora wygląda o wiele młodziej. Kwas niezwykle skuteczny i wydajny. Bardzo wygodne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kwas hialuronowy, na moją cerę działa znakomicie. Tego co prawda jeszcze nie miałam, ale może kiedyś po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam byłam z niego zadowolona, mam cerę mieszaną ale fioła na punkcie skóry pod oczami i właśnie tam go ładowałam, super działa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to serum / kupiłam w Rossmanie w promocji / i to mój pierwszy kosmetyk z kwasem hialuronowym. Jest super. Doskonałe nawilżenie, wygładza, a jeśli chodzi o zmarszczki, to wydaje mi się, że kurze łapki pod oczami są trochę mniejsze / być może dlatego, że skóra jest troszeczkę napięta / :) i o to chodzi . No i jak to z serum bywa, szybko widać efekty :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwas hialuronowy w pewnym wieku potrzebny do zycia jest prawie jak tlen. Dobrze, że mamy takie fajne firmy jak Soraya, która udostępnia nam super produkt w postaci kwasu hialuronowego 100 %. bardzo dobry kosmetyk działający wygładzająco, liftingująco, ujędrniająco i ogólnie odmładzająco na skórę. Nakładam ten żel na noc i rano czuję różnice, buzia jest bardzo gładka i napięta a nie naciągnięta i wysuszona. Działanie natychmiastowe, zbawienne dla skóry, na którą zaczyna oddziaływać grawitacja, której zaczynają ciążyć policzki i podbródek. Mikro-zastrzyk super poprawia owal twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ile masz lat? mi niedługo stuknie 27 i widzę już różnicę w jakości i kondycji skóry, szukam czegoś delikatnie napinającego. zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie jestem jakoś szczególnie stara :P Mam 30 lat i kupiłam to serum, bo też już widać u mnie starzenie się skóry. Ten kosmetyk powinien pasować pod tym względem, bo jest delikatny, ale skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie, że zrobiłaś recenzje tego produktu ;) akurat w sobotę stałam się jego posiadaczką i ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę koniecznie coś takiego nabyć! Moja skóra jest w opłakanym stanie. Ja nie wiem starzeję się czy co?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie tu u Ciebie..:)
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com/2014/03/konkurs.html
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam to serum no i w przeciwieństwie do ciebie ja mam już zmarszczki wiec mogę potwierdzić - oprócz super nawilzenie produkt naparawde skutecznie wygładza zmarszczki. efekt jest świetny - widać juz po kilku aplikacjach - skora jest naparawde zmieniona, prezentuje sie o niebo lepiej. cena przystępna, wygodne opakowaniu, pod makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jeden z żeli ZSK i wydaje mi się, że ten jest nieco mocniejszy i bardziej skoncentrowany. Nawet w konsystencji widać różnicę, bo jest gęstszy. I mocniej działa, choć nie wiem, czy przypadkiem ZSKowy nie odpowiadał mi bardziej, bo ten czasem aż ściąga skórę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam to serum i jestem super zadowolona z efektu nawilżenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne serum ! Juz po kilku dniach stosowania zauważyłam efekty - skora gładka, ujędrniona a zmarszczki zredukowane. Naprawdę skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez bardzo to serum polecam okazało sie niezwykle skutecznym kosmetykiem który działa niemal natychmiastowo i pozostawia skóre wygładzoną, odżywioną- polecam:)

    OdpowiedzUsuń